قیمت هر کیلو خوراک دام

قیمت هر کیلو خوراک دام

قیمت هر کیلو خوراک دام

قیمت هر کیلو خوراک دام بستگی زیادی به کیفیت، مقدار، بازدهی و سایر فواید این محصول برای دام و انسان دارد. نوع ترکیبات به کار رفته در خوراک دام عرضه شده، بر حسب میزان فایده‌ای که دارند باعث افزایش قیمت این فرآورده می‌گردند. عرضه‌کنندگان این محصول موقع قیمت گذاری، بر اساس ملاک‌های از پیش تعیین شده‌ای عمل می‌کنند. که در ادامه این مطلب به آن‌ها می‌پردازیم. اینکه قیمت سایر نمونه‌های خوراک دام عرضه شده در بازار چقدر است. تا حدود زیادی بر قیمت نهایی این محصول تأثیر‌گذار است. عواملی سبب می‌شوند قیمت‌گذاران یکی از ملاک‌های تعیین قیمت خوراک دام را مقایسه قیمت انواع دیگر این فرآورده در نظر بگیرند.

رقابت در افزایش میزان فروش خوراک دام، از جمله عواملی است که سبب مقایسه و بررسی قیمت نمونه‌های دیگر غذای دام می‌گردد. آنچه سبب می‌شود قیمت این محصول در بسیاری از مواقع، ارزان باشد چیست؟ آن است که مواد اولیه برای تولید آن به روشی آسان تولید می‌شوند. هزینه‌هایی که برای تولید این محصول صرف می‌شوند باید به نتیجه‌ای مطلوب و مورد رضایت تولید کنندگان آن منتهی شوند. نکاتی وجود دارند که رعایت آن‌ها سبب می‌شود زحمات، وقت و هزینه‌هایی که جهت تولید خوراک دام صرف می‌شوند به هدر نروند. از جمله اصولی که رعایت آن‌ها سبب ارائه خوراک دام در کیفیت و قیمت مناسب می‌شود نگهداری و انبار آن در محیط مناسب است.

بیشتر بخوانید: خرید انواع خوراک دام 

نحوه نگهداری از خوراک دام

نحوه نگهداری از خوراک دام

محیطی که این محصول در آن نگهداری می‌گردد باید عاری از وجود حشرات، موریانه، سوسک، کنه، پشه موش و غیره باشد. با پاکسازی محیط نگهداری این نوع خوراکی، قدم بسیار مؤثری برداشته‌می‌شود. تا محصول در بلند مدت ارزش خود را حفظ کند. کنستانتره از جمله انواع خوراک دام است. که متناسب با میزان کیفیت آن در بازار، دارای ارزش و قیمت مشخصی است. کمتر زمانی پیش می آید که افراد به جای پرداخت هزینه و خرید کنستانتره، اقدام به تولید آن به روش خانگی نمایند. عواملی وجود دارند که سبب می‌شود مشتریان به جای تولید کنستانتره دام به روش خانگی اقدام به پرداخت هزینه برای دریافت آن کنند.

دیگران خوانده‌اند: بهترین خوراک دام و طیور

علت‌های ارزشمند شدن خوراک دام

علت‌های ارزشمند شدن خوراک دام

از علت‌های ارزشمند شدن خوراک دام می‌توان موارد فراوانی را نام برد. که در این قسمت برخی از آن‌ها را خدمت شما عرض می‌کنیم. از آنجایی که ترکیب مواد اولیه برای تولید کنستانتره نیاز به علم دامپزشکی دارد مشتریان برای خرید آماده این محصول هزینه پرداخت می‌کنند‌. بنابراین متوجه شدید که علت ارزشمند بودن خوراک و کنستانتره دامی در بازار این است که تولید آن نیاز به دانش و تخصص حرفه‌ای دارد. هر فردی به تنهایی قادر نیست کنستانتره تولید و روانه بازار کند. و این امر سبب تأیید قیمت بازار این فرآورده در میان مشتریان می‌گردد. تولید کنستانتره به عنوان خوراک دام به دلیل ارزش و قیمت مناسبی که دارد به یک منبع سودمند برای کسب درآمد تبدیل شده‌است.

آنچه‌سبب می‌شود این محصول در نظربسیاری از افراد ارزشمند جلوه‌کند نتایج مفیدی است که‌با تغذیه‌دام به دنبال دارد. تأثیری که تغذیه دام بر سودآوری اقتصادی حاصل از فروش محصولات لبنی دارد. نیز یکی دیگر از عوامل ارزشمند شدن خوراک دام است. تولیدکنندگان محصولات لبنی به میزانی که به سلامت این فرآورده‌ها اهمیت می‌دهند. باید برای تهیه خوراک سالم و مفید دام بهتر هزینه نمایند. از جمله برای تغذیه دام بهتر هزینه کنید می‌تواند، معانی مختلفی داشته باشد. که یکی از آن‌ها این است که از خرید خوراک دام بی‌کیفیت پرهیز کنید. اینکه از خرید خوراک دام و کنستانتره‌هایی که با وجود داشتن قیمت زیاد کیفیت بالایی ندارند پرهیز نمایید. نیز قدمی در جهت بهتر هزینه کردن است.

بعد از اینکه تصمیم به پرهیز از خرید خوراک دامی دارای قیمت غیرمنصفانه نمودید بهتر است اقدام به خرید نمونه‌های دارای قیمت منصفانه نمایید. بهتر هزینه نمایید زمانی معنی واقعی خودش را آشکار می‌نماید که بهترین خوراک دام را از لحاظ قیمت و کیفیت خریداری کنید.

جهت مطالعه: ترکیبات خوراک دام و طیور

انواع خوراک دام موجود در بازار

انواع خوراک دام موجود در بازار

انواع خوراک دام موجود در بازار بر اساس ویژگی‌ها و از لحاظ میزان فایده‌و کارایی که‌دارند نسبت به‌یکدیگر متفاوت هستند. برخی از نمونه‌های خوراک حیوانات دامی با استفاده از مواد درجه یک، مفید و کاربردی غنی شده‌اند. که به پرورش بهتر دام کمک می‌کنند. اگر از انواع خوراک دام فاقد کیفیت در تغذیه حیوانات دامی استفاده کنید به نتایج عالی و مورد انتظار نمی‌رسید. چنانچه فرآورده‌های مرغوب خوراکی را برای پرورش دام مصرف کنید به نتایج مطلوبی مانند افزایش میزان شیردهی می‌رسید.

اکثر خوراک دامی که در بازار عرضه می‌شوند از لحاظ شکل، دارای قالب ویژه‌ای می‌باشند. که در صنایع کارخانه‌‌ای تولید شده‌اند. کنستانتره یکی از انواع خوراک دام می‌باشد. که مقدار خرید و فروش آن به دلیل کیفیت خوبی که دارد بسیار زیاد است. یونجه، کاه، جو وگندم نیز پس از طی مراحل فرآوری به‌شکل خوراک دام در مراکز فروش این محصول عرضه‌می‌گردند. اگر کاه در فرآیند تولید غنی شود انرژی بیشتری برای دام تولید می کند. و پروتئین آن نیز بیشتر می‌شود. سبوس نیز یکی از ترکیبات کنستانتره می‌باشد. که نباید در مصرف آن زیاده‌روی نمود زیرا باعث کاهش شیر دام می‌شود.

بازرگانی اریس عرضه کننده و تولید کننده انواع خوراکی دام و طیور باکیفیت به بازارهای داخلی و خارجی می‌باشد. جهت خریداری این محصولات با ما تماس بگیرید.

شماره تماس: 09932937847

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *