قیمت خرید جو برای دام

قیمت خرید جو برای دام

قیمت خرید جو برای دام

قیمت خرید جو برای دام با توجه به انواع دیگر خوراکی های دامی، بسیار مناسب است. جو از مهم ترین و مقوی ترین غلاتی است که از آن برای تغذیه دام استفاده می شود. این محصول معمولا در بیشتر مناطق دنیا کشت می شود. کشور ایران بالاترین میزان تولید و خرید و فروش جو دامی را بر عهده دارد. در این بخش می خواهیم شما را با میزان قیمت خرید جو برای دام و ویژگی های این محصول، آشنا سازیم.

بیشتر بخوانید: خرید جو دامی 

میزان قیمت خرید جو برای دام

میزان قیمت خرید جو برای دام

میزان قیمت خرید جو برای دام با توجه به عوامل مختلف مانند حجم تولید سالانه این محصول متفاوت است. جو از اصلی ترین خوراکی های دام است که معمولا در پرورشگاه های تولید مرغ نیز به عنوان تغذیه طیور مورد استفاده قرار می گیرد. جو دارای ارزش غذایی بسیار بالایی است. به همین دلیل در افزایش کیفیت دام زنده تاثیر فوق العاده ای دارد. جالب است بدانید که تغییر قیمت این محصول بر تغییر قیمت مرغ و تخم مرغ نیز موثر است.

جو در کشور ایران به وفور تولید می شود. به همین دلیل بازار خرید و فروش فوق العاده‌ای دارد. از آنجایی که زود بازده می باشد و قدرت باروری بالایی دارد، جایگاه ویژه‌ای را در میان انواع خوراک دام به خود اختصاص داده است. قیمت این محصول تاثیر به سزایی در قیمت نهایی محصولات دامی مختلف مانند تخم مرغ، شیر و گوشت دارد.

دیگران خوانده‌اند: فروش انواع جو دامی

میزان خرید و فروش جو برای دام

میزان خرید و فروش جو برای دام با رونق بالایی رو به رو است. این محصول میزان مصرف بالایی را در کشور به خود اختصاص داده است. معمولا بیشتر جو مصرفی برای دام در کشور ایران تولید می شود اما در برخی موارد، با کاهش تولید این محصول، واردات آن از کشورهای دیگر افزایش پیدا می‌کند. شرکت های بسیاری در زمینه واردات جو دامی با ارز دولتی فعالیت دارند. خرید این محصول با ارز دولتی، از لحاظ هزینه بسیار مقرون به صرفه می باشد.

میزان خرید و فروش جو برای دام

آشنایی با عوامل موثر بر قیمت جو دامی

آشنایی با عوامل موثر بر قیمت جو دامی می تواند به شما در تعیین قیمت این محصول بسیار کمک کند. همانطور که گفته شد، امروزه بخشی از جو دامی از کشورهای دیگر تامین می شود. در این صورت می توان گفت اگر حجم تولید سالانه جو دامی کاهش پیدا کند، قیمت آن نیز افزایش پیدا می کند چرا که نسبت به زمان های دیگر، با میزان کمی در بازار عرضه می شود.

علاوه بر این، نرخ نوسانات و ارز بر قیمت نهایی جو دامی تاثیر بسیار زیادی دارند. با افزایش قیمت جو دامی در کشور مبدا، قیمت فروش آن در کشور مقصد نیز افزایش پیدا می‌کند. از دیگر عوامل موثر در تعیین قیمت جو دامی، وجود واسطه است. وجود واسطه باعث افزایش قیمت فروش این محصول می شود. از دیگر عوامل موثر بر این محصول می توان به هزینه لازم برای انبار و نگهداری، تولید، هزینه و دستمزد نیروی انسانی، هزینه جا به جایی محصول، میزان تقاضا برای خرید و فروش جو دامی اشاره کرد.

جهت مطالعه: خرید و فروش جو دامی

آشنایی با عوامل موثر بر قیمت جو دامی

خواص جو دامی

خواص جو دامی آن را به یکی از مقوی ترین خوراک دام تبدیل کرده است. جو دامی بهترین خوراک برای جانداران زنده است. این محصول منبع کامل انرژی است. دام با مصرف این محصول می تواند با سرعت بیشتری رشد کند. علاوه بر این، منبع عالی از پروتئین شناخته می شود. پروتئین برای افزایش کیفیت محصولات دامی مانند لبنیات و گوشت آن ها بسیار موثر است. جو دامی در مقایسه با ذرت، دارای بالاترین میزان پروتیئن است. به همین دلیل می توان گفت ارزش تغذیه ای فوق العاده ای دارند. این محصول سرشار از ویتامین های مختلف و کلسیم است. ویتامین ها برای افزایش کیفیت دام بسیار موثر هستند. از آنجایی که این محصول نسبت به ذرت، سریع تر تخمیر می شود، انرژی بالاتری تولید می کند.

پیشنهاد: فروش جو دامی در شرکت اریس

خواص جو دامی

دیگر خواص این محصول

جو دامی بهترین تغذیه برای اسب است. این محصول منبع غنی از نشاسته است. به همین دلیل قابلیت هضم آن بسیار بالا است. به منظور افزایش قدرت هضم این محصول، بهتر است آن را خرد کرده و یا آسیاب کنید. جداره سخت اطراف جو مانع از هضم آسان آن می شود. به همین دلیل آسیاب کردن آن بسیار مفید است.

اگر جو دامی را آسیاب نکنید، مقداری از آن دست نخورده از بین می رود. چرا که اسب نمی تواند به راحتی آن را هضم کند. این محصول از لحاظ داشتن ویتامین دی و ویتامین ای، کمبود بسیار زیادی دارد. اما فراموش نکنید که برخی از اسب ها نسبت به جو، تمایل ندارند. از این محصول برای تغذیه طیور نیز استفاده می شود. اما فراموش نکنید که جو دامی مورد استفاده برای طیور و پرندگان باید از نوع اسیاب شده باشد. در غیر این صورت، طیور توانایی هضم آن را نداشته و نمی توانند از تمامی ارزش غذایی محصول برای افزایش سطح سلامت و کیفیت خود بهره گیرند.

شرکت بازرگانی اریس در خدمت شما دامداران عزیز و سایر مشتریان گرامی میباشد تا خدمات خود را در حوزه خریدو فروش انواع نهاده و خوراک دام،ریز مغذی ها و مکمل ها ارائه دهد. برای آشنایی بیشتر می تواند با کارشناسان فروش ما تماس بگیرید.

شماره تماس: 09932937847

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *