خرید و فروش جو دامی

خرید و فروش جو دامی

خرید و فروش جو دامی

خرید و فروش جو دامی بازار بسیار پر رونقی دارد. این محصول برای دام مورد استفاده قرار می گیرد و از آنجاییکه قیمت فروش مناسبی دارد، بالاترین میزان استفاده را در میان انواع تغذیه دامی به خود اختصاص داده است.

در این بخش می خواهیم شما را با میزان خرید و فروش جو دامی و دیگر مسائل مربوط به آن، آشنا کنیم. برای آشنایی بیشتر با این محصول مقاله ای باعنوان“قیمت خرید جو دامی” نوشته شده است. جهت مطالعه کلیک کنید.

خرید و فروش جو دامی

میزان خرید و فروش جو دامی

همانطور که می دانید جو دامی بازار بسیار وسیعی را به خود اختصاص داده است. این محصول توانسته است از بازار فروش خوبی برخوردار باشد. چرا که تهیه تغذیه مناسب برای دام، در رشد آن ها و افزایش بازدهی دام تاثیر بسیار زیادی دارد. به کیفیت جو دامی در هنگام خرید توجه ویژه داشته باشید.

سوال های رایج در مورد جو دامی

ما در این قسمت می خواهیم تمام سوالات رایج شما عزیزان را در مورد جو دامی پاسخ دهیم، تا اطلاعات شما در این زمینه افزایش پیدا کند. در بخش زیر شما را با برخی از این سوال ها آشنا می کنیم.

سوال اول این است که، آیا جو دامی سرشار از پروتئین است یا کربوهیدرات؟

جالب است بدانید این محصول بی نظیر یک نوع غلات می باشد که دارای بیش از چهل و دو گرم کربوهیدرات است. در هر فنجان می توانید صد و هفتاد گرم، کربوهیدرات به دست آورید. علاوه بر این، جو دارای مقدار بسیار زیادی از فیبر، منگنز و مس می باشد.

اما یکی از سوالاتی که می تواند ذهن همه را به خود مشغول کند این است که آیا جو دامی می تواند باعث ایجاد گاز و نفخ شود؟

جواب سوال بلی می باشد. زیرا این نوع غلات به دلیل داشتن مقدار فیبر بسیار زیاد و منبع بسیار خوبی از گلوتن، باعث نفخ و گاز در معده یا روده می‌شود.

کاربرد جو دامی

جالب است بدانید یکی از بهترین و جالب ترین کاربرد جو دامی این است که می توانید از آن برای تغذیه هر نوع جانداری استفاده کنید. برای مثال اسب ها، اسب ها عاشق این محصول هستند زیرا طعم بسیار خاصی برای آن ها دارد.

حیوانات نیمه بالغ هم می توانند از این محصول استفاده کنند. زیرا دارای انرژی بسیار زیاد است که می تواند نیاز های انرژی روزانه حیوانات را فراهم کند.

یکی از بهترین سوالی که در سال های اخیر پرسیده شد این است که ایا جو دوسر و جو تفاوتی با یکدیگر دارند؟

جواب ما خیر می باشد. زیرا جو معمولی یک محصول اولیه می باشد که به عنوان علف در مزارع رشد می کند. اما جو های دو سر محصولات ثانویه می باشند که از وجین کردن غلاتی چون گندم و جو به دست شما عزیزان می رسند.

خرید و فروش جو دامی

نحوه کاشت جو یا جو دامی

کاشت جو یا جو دامی بسیار راحت می باشد. در کاشت این محصول، شما در اولین مرحله باید نوع خاک آن را در نظر بگیرید. خاک این محصول بی نظیر باید بسیار حاصل خیز و نرم باشد. علاوه بر ان باید دقت داشته باشید که خاصیت اسیدی خاک بین هفت تا هشت باشد.

بازدهی بالا در کاشت جو اهمیت بسیار زیادی دارد. زیرا باید در این روش شما عزیزان بذرهایی انتخاب کنید که عاری از هرگونه کرم زدگی و عاری از هر گونه علف های هرز باشد. زیرا با انتخاب بذر درست می توانید محصول باکیفیت تر، با بازدهی بیشتری  تولید کنید و به عرضه برسانید.

جالب است بدانید رطوبت برای جو بسیار مفید است. چرا که در کاشت آن تاثیر به سزایی دارد. هر چه رطوبت خاک بیشتر باشد، باید بذرها را در عمق کمتری بکارید. بهترین زمان برای کاشت این محصول در فصل هایی مانند اوایل بهار و پاییز می باشد.

بازرگانی اریس عرضه کننده انواع خوراکی های باکیفیت دام و طیور و آبزیان به بازار می باشد. جهت خریداری این محصولات با ما تماس بگیرید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *