خرید ذرت علوفه ای

خرید ذرت علوفه ای

 خرید ذرت علوفه ای

خرید ذرت علوفه ای با رونق بالایی رو به رو است. ذرت علوفه ای از عمده محصولاتی است که از آن برای تغذیه دام استفاده می‌شود. از این محصول برای تغذیه گاو، گوسفند، بز، طیور و غیره استفاده‌می‎شود. قیمت خرید و فروش مناسب این محصول، باعث افزایش میزان خرید آن توسط دامپروران شده‌است. در این بخش می‌خواهیم شما را با میزان خرید ذرت علوفه‌ای و ویژگی‌های آن، آشنا سازیم.

بیشتر بخوانید: ذرت علوفه ای برای دام

میزان خرید ذرت علوفه ای

میزان خرید ذرت علوفه ای

میزان خرید ذرت علوفه ای در میان انواع تغذیه‌های دامی، از بازار فروش فوق العاده‌ای برخوردار است. این محصول یکی از بهترین منابع انرژی برای تغذیه دامی و طیور شناخته‌می‌شود. ذرت علوفه ای قابلیت هضم بسیار فوق العاده‌ای دارد. به‌همین دلیل به‌هیچ عنوان باعث ایجاد نفخ و درد شکم در دام نمی‌شود. این محصول بهترین تغذیه برای دام های پرواری است.

از این محصول علاوه بر تغذیه دام در تهیه مقوا، عایق، شربت قند، روفن، کنجاله، گلوتن خشک و غیره استفاده می‌شود. ذرت علوفه‌ای دارای برگ های بلند و کشیده‌است که موازی یکدیگر هستند. این محصول دارای ریشه‌های بسیار ضعیف می‌باشد. در هنگام کاشت این محصول توجه‌کنید که ذرت علوفه‌ای نیاز به نور خورشید زیادی دارد.

ذرت علوفه ای در مناطقی که دارای تابستان‌های گرم هستند، رشد بسیار خوبی دارد. توجه‌داشته‌باشید اگر به دنبال کاشت ذرت علوفه ای هستید، به‌هیچ عنوان در مناطق سردسیر اقدام به کاشت این محصول نکنید چرا که کیفیت خود را از دست می‌دهد. این محصول در طول ده روز، جوانه‌می‌زند. از انواع ابیاری غرقابی و نشتی برای این محصول استفاده‌می‌شود. توجه به این نکات، اهمیت بسیار زیادی دارد.

کیفیت محصول و تازگی آن از مواردی هستند که در تعیین قیمت خرید و فروش ذرت علوفه ای موثر می‌باشند. با افزایش کیفیت محصول، قیمت آن نیز افزایش می‌یابد. اما در حالت کلی با قیمت مناسب عرضه‌می‌شود و تمامی دامداران ودامپروران می‌توانند از این محصول به‌راحتی خریداری کنند.

دیگران خوانده‌اند: خرید ذرت علوفه ای اصفهان

مزایای استفاده از ذرت علوفه ای

مزایای استفاده از این محصول

مزایای استفاده از ذرت علوفه ای، اهمیت آن را به عنوان تغذیه دام نشان می دهند. این محصول نسبت به انواع گیاهان دیگر، دارای بالاترین میزان ماده خشک است. ذرت علوفه‌ای خواص بافری پایین دارد. این نوع محصول دارای میزان مناسبی از کربوهیدرات است که برای تولید اسید لاکتیک کافی می‌باشد. این محصول دارای ارزش غذایی بسیار زیادی است. ارزش این محصول از یونجه بسیار بالاتر است. به‌همین دلیل جایگاه ویژه‌ای را در میان علوفه‌های دامی به خود اختصاص داده‌است. بهتر است از ذرت علوفه‌ای بسته‌بندی استفاده‌کنید چرا که با قیمت بهتر عرضه‌می‌شود و هیچ نوع آلودگی آن را درگیر نمی‌سازد.

ذرت علوفه‌ای بهترین خوراکی زمستانی برای حیوانات و دام زنده است. بهتر است از سیلو ذرت علوفه‌ای استفاده کنید که کاملا بهداشتی هستند. از مزایای اصلی این محصول می‌توان به این مورد اشاره کرد که در هر نقطه و هر دما می‌توان نسبت به نگهداری ذرت علوفه‌ای اقدام کرد. ذرت علوفه‌ای بسته‌بندی دچار کپک زدگی نمی‌شود و کیفیت خود را از دست نمی‌دهد. ذرت علوفه‌ای باعث افزایش شیر دام می‌شود چرا که اسیدهای معده را تقویت کرده‌و هضم سلولزهای بدن دام افزایش می‌یابد. این امر در افزایش تولید شیر دام بسیار موثر است. توجه‌کنید که وجود کپک زدگی و آمونیاک در ذرت علوفه‌ای، باعث ایجاد اختلال در دستگاه گوارش دام، سقط جنین در دام، افت تولید شیر دام زنده می‌شود.

هدف از استفاده ذرت علوفه ای این است که به یک تغذیه دامی ارزان و مقوی برای دام خود دست پیدا کرد. با استفاده از این محصول می‌توان نقش موثری در افزایش تولید شیر و گوشت عالی دام زنده ایفا کرد. ذرت علوفه ای بسته‌بندی شده دارای بوی نامطبوع نبوده‌و برای دام بسیار مفید می‌باشد. این محصول سرشار از فیبر است که باعث هضم آسان غذا می‌شود.

جهت مطالعه: صادرات ذرت علوفه ای

ارزش غذایی ذرت علوفه ای

ارزش غذایی این محصول

ارزش غذایی ذرت علوفه ای آن را به یکی از بهترین تغذیه‌های دامی تبدیل کرده‌است. ذرت علوفه ای باعث افزایش تولید شیر دام زنده می شود. این محصول دارای انرژی بسیاری است. ذرت علوفه ای دارای انواع ویتامین های مختلف مانند ویتامین ای است و منبع غنی از سلنیوم می باشد. مصرف این محصول در افزایش سلامت دام، افزایش میزان باروری، و تولید مثل، و تامین انرژی بسیار موثر است. این محصول دارای هفتاد درصد ماده خشک است. ارزش غذایی ذرت علوفه ای بسته بندی شده بسیار بیشتر از انواع سنتی آن است. چرا که به هیچ عنوان کپک نمی زند و رطوبت باعث از بین رفتن کیفیت آن نمی شود. ذرت علوفه ای باکیفیت و تازه دارای بوی مطبوع است. به همین دلیل مورد استفاده دام قرار می گیرد.

شرکت بازرگانی اریس در خدمت شما دامداران عزیز و سایر مشتریان گرامی میباشد تا خدمات خود را در حوزه خریدو فروش انواع نهاده و خوراک دام،ریز مغذی ها و مکمل ها ارائه دهد. برای آشنایی بیشتر می تواند با کارشناسان فروش ما تماس بگیرید.

شماره تماس: 09932937847

2 thoughts on “خرید ذرت علوفه ای

  • 05/04/2023 at 13:47
    Permalink

    با سلام
    بنده در زمینه فروش انواع نهاده ها (کاه گندم، ذرت علوفه، یونجه)بصورت تحویلی در استان های فارس،یزد،اصفهان، تهران فعالیت دارم

    درصورت تمایل به همکاری در خدمت شما هستم
    ۰۹۳۸۲۱۳۷۵۰۱

    Reply
    • 26/04/2023 at 11:46
      Permalink

      باسلام دوست عزیز جهت ارتباط بیشتر با شماره های زیر تماس بگیرید.
      ۰۲۱۴۷۶۲۷۴۷۷
      09932937847

      Reply

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *