تهیه و توزیع یونجه ارزان

تهیه و توزیع یونجه ارزان

تهیه و توزیع یونجه ارزان

تهیه و توزیع یونجه ارزان با توجه به قیمت مناسب آن و مصرف زیاد آن توسط انسان و دام، با رونق بالایی رو به رو است. یونجه می‌تواند هم برای دام و هم برای پیشرفت بدن انسان مورد استفاده قرار گیرد. لازم به ذکر است بدانید یونجه تنها برای دام استفاده نمی‌شود بلکه کاربردهای بسیار زیادی دارد که در ادامه با موارد مصرف این محصول، ویژگی‌ های دارویی و خواص این محصول بی‌نظیر و نحوه کشت آن،تهیه و توزیع یونجه ارزان آشنا خواهید شد.

بیشتر بخوانید: یونجه دامی و خواص آن 

میزان خرید و فروش یونجه ارزان

میزان خرید و فروش یونجه ارزان

یونجه ارزان دارای میزان خرید و فروش بسیار زیادی می‌باشد زیرا دارای قیمت بسیار مناسب و باورنکردنی است. به صورتی که همه مردم می‌ توانند به‌ راحتی آن را تهیه کرده و از آن برای تغذیه دام‌ خود استفاده‌کنند. علاوه‌ بر آن بهتر است بدانید که این گیاه بی‌نظیر برای افزایش سلامت بدن نقش بسیار موثری را ایفا می‌کند و در مناطقی یافت می‌شود که آب‌ و هوای معتدل دارند. یک نکته جالب درباره یونجه وجود دارد که باید بدانید، در دوره یونان و روم باستان از یونجه برای بهبود سلامت دام استفاده می‌شد. یونجه باعث بهبود سلامت فراورده‌های گوشتی می‌شود.

دیگران خوانده‌اند: قیمت یونجه تازه برای دام

دیگر خواص یونجه ارزان

نحوه کاشت یونجه ارزان

نحوه کاشت یونجه ارزان بسیار آسان می‌باشد. کاشت این محصول دارای چند نکته است که باید رعایت کنید. یونجه راباید در فصول بهار و پاییز بکارید. چرا که این محصول در فصل زمستان کیفیت و ارزش غذایی بالایی نخواهد داشت. یونجه به هوای سرد بسیار حساس است و کیفیت عالی خود را از دست می‌دهد. در مناطقی که دارای زمستان‌های بسیار سرد هستند، یونجه را باید در فصل بهار بکارند تا زودتر رشد کند و قبل‌ از شروع گرما بتواند ریشه خود را در خاک مستقر کند. درضمن جالب است بدانید که کاشت یونجه باید به‌صورتی باشد که ردیف آن‌ها بین صد و چهل تا صد و پنجاه سانتی‌متر باشد و عمق آن‌ها بین یک تا سه سانت در نظر گرفته‌شود. زیرا عمق زیاد باعث می‌‌شود ریشه یونجه در خاک بهتر نفوذ کند.

علف‌های هرز یکی از انواع علف‌های خطرناک هستند که در میان یونجه‌ها رشد می‌کنند. این نوع علف‌ها باعث می‌شوند منطقه آلوده شود و محصولات شما ثمر ندهند. برای جلوگیری از بروز این اتفاق باید مقداری علف کش به منطقه اضافه کنید تا یونجه‌ها آسیبی نبینند. اغلب مردم درباره آبیاری یونجه سوال‌های بسیار زیادی مطرح می‌کنند. یونجه در سال می‌تواند پانزده سانت رشد کند. آب مورد نیاز این محصول در هر سال تقریباً بین هزار تا دو هزار متغیر می‌باشد و شما باید هر سال، این مقدار آب را برای مزرعه یونجه خود در نظر بگیرید.

جهت مطالعه: خواص یونجه خشک برای دام 

نحوه کاشت یونجه ارزان

آفات یونجه

علف‌ های هرز از مهم ترین آفات یونجه هستند. علف هرز یک نوع علف به رنگ زرد می‌باشد که نام علمی آن‌ گیاه سس است این گیاه‌ در میان یونجه‌ها رشد می‌کند و می‌تواند ارزش غذایی آن را پایین بیاورد. علاوه‌بر یونجه در میان گیاهان دیگر چون تندر، قند، تاک انگور و شبدر قرمز رشد می‌کند.

مزایا و فواید یونجه ارزان

این گیاه بی‌نظیر را می‌توان در سالاد نیز استفاده‌کرد. زیرا طعم و مزه سالاد را ده‌ها و صدها برابر افزایش می‌دهد. علاوه‌ بر آن، باعث می‌‌شود یک غذای لذیذ میل کنید و انرژی بسیار خوبی به‌دست آورید. درضمن بهتر است بدانید که یونجه یک گیاه ملین می‌باشد و برای افرادی که دارای بیماری یبوست هستند، بسیار توصیه‌می‌شود. اغلب مردم در همه فصل‌ ها دنبال یک نوع گیاه به نام اسفناج می‌گردند که باعث افزایش خون‌ رسانی بیشتر به بدن و خون‌ سازی طبیعی می‌شود. ولی غافل هستند که یونجه دو برابر اسفناج آهن دارد و می‌تواند یه خون‌ رسان طبیعی برای اعضاء بدن باشد.

این محصول برای کم‌خونی بسیار مفید می‌باشد. افرادی که در فصل گرم سال به تب و لرز مبتلا می شوند،یا احساس سرما و گزگز در دست‌ و پای خود دارند، دارای کم خونی بسیار زیادی هستند. این نوع افراد باید به‌ زودی درمان شوند وگرنه آسیب‌ های جبران‌ ناپذیری به خود وارد خواهند کرد که یکی از آن‌ ها کم‌ کاری تیروئید می‌ باشد. پس یونجه به دلیل غنی بودن آهن می‌تواند برای بیماری‌هایی مانند راشیتیسم بسیار مفید باشد.

اگر بخواهیم از یونجه به عنوان یک دارو استفاده کنیم، باید بدانیم که این محصول به دلیل داشتن ویتامین سی بسیار زیاد و مواد معدنی عالی، می‌تواند برای کسانی مفید باشد که در فصل‌ های سرد سال به‌صورت مداوم دچار بیماری‌هایی همچون آنفولانزا و سرماخوردگی می‌شوند. این دو بیماری‌ از تضعیف سیستم ایمنی بدن به وجود می‌ آیند. که برای رفع این مشکل باید از یونجه استفاده کنند.

پیشنهاد: عرضه یونجه به صورت عمده

مزایا و فواید یونجه ارزان

دیگر خواص یونجه ارزان

یونجه دارای ویتامین سی بسیار زیاد می‌ باشد. و می‌ تواند شما را از شر این نوع بیماری‌ ها مصون دارد. تا بدن شما به یک سپر مقاوم در برابر تمام میکروب‌ها و انگل‌ها تبدیل شود. یونجه تازه در بسیاری از کشورها مانند چین، روسیه و آمریکا به‌ ندرت پیدا می‌شود. به‌همین دلیل نمی‌توانند یونجه تازه به‌دست بیاورند. یونجه در داروخانه‌ها و گیاهان دارویی به‌عنوان یک دارو شناخته‌می‌شود. این محصول به‌ صورت پودر کپسول به فروش می‌ رسد. جالب است بدانید عرق یونجه اشتهاآور است و برای افزایش اشتها بسیار کاربرد دارد. این محصول می‌تواند برای درمان زخم‌های عفونتی بسیار موثر باشد.

شرکت بازرگانی اریس در خدمت شما دامداران عزیز و سایر مشتریان گرامی میباشد تا خدمات خود را در حوزه خریدو فروش انواع نهاده و خوراک دام،ریز مغذی ها و مکمل ها ارائه دهد. برای آشنایی بیشتر می تواند با کارشناسان فروش ما تماس بگیرید.

شماره تماس: 09932937847

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *