عرضه یونجه به صورت عمده

عرضه یونجه به صورت عمده

عرضه یونجه به صورت عمده

عرضه یونجه به صورت عمده، باعث کاهش قیمت تمام شده این محصول می شود. در حال حاضر بازرگانان زیادی درسطح کشور وجود دارد که به صورت مستقیم، این محصول را از تولید کنندگان اصلی به دست مصرف کننده عرضه می کنند.

این منبع غذایی ارزشمند به خاطر داشتن مواد مغذی فراوان مورد توجه دامپروران قرار گرفته است و بازار خرید و فروش آن بسیار داغ است. برای آشنایی بیشتر با این محصول مقاله ای باعنوان“خرید و فروش یونجه به صورت عمده” نوشته شده است. جهت مطالعه کلیک کنید.

 

عرضه یونجه به صورت عمده

خرید یونجه به صورت عمده

یونجه یکی از بهترین انواع علوفه در جهان است. که در شرایط آب و هوای مختلف رشد می کند. و در برابر سرما و گرما تحمل زیادی دارد. و در اکثر نقاط دنیا کشت و برداشت می شود. این گیاه دارویی که به عنوان خوراک دام نیز مورد استفاده قرار می گیرد خاستگاه آن کشور ایران می باشد. و برای اولین بار توسط مادها جهت خوراک اسب ها مورد استفاده قرار گرفت. ریشه این گیاه به قدری عمیق است که قدرت جذب رطوبت از اعماق زمین را دارد.

یونجه دارای مقادیر فراوانی چون؛ پروتئین، ویتامین، هیدرات های کربن، اسید فسفریک، آهن، فیبر و غیره است. بنابراین یونجه یکی از پرمصرف ترین انواع علوفه دامی است. برای خرید یونجه به صورت عمده، شما می توانید با مراجعه به وب سایت های خرید و فروش اینترنتی به صورت آنلاین با عرضه کنندگان آن ارتباط برقرار کرده و محصول مورد نظر خود را ثبت و سفارش بدهید.

فروش یونجه به‌صورت عمده

بزرگترین تولیدکننده یونجه، متعلق به آمریکای شمالی است. که حدودا 41 درصد از سطح زیر کشت یونجه در جهان متعلق به این قاره است. و قاره آسیا نیز حدود 8 درصد از تولید یونجه را به خود اختصاص داده است. همچنین کشورهایی چون آمریکا، کانادا، چین و غیره به عنوان بزرگترین کشورهای تولیدکننده یونجه در جهان به شمار می روند. و کشور ایران نیز با تولید چند میلیون تن یونجه در سال، در رده ی هشتم تولیدکنندگان عمده یونجه در جهان قرار گرفته است.

به طور کلی حدودا 35 میلیون هکتار زمین زیر کشت یونجه در جهان وجود دارد. یونجه علاوه بر این که جهت خوراک دام مورد استفاده قرار می گیرد جهت استفاده انسانی نیز بسیار مفید است. و به عنوان یک گیاه دارویی از آن یاد می شود. با توجه به اینکه دامپروری در حال حاضر در کل جهان در حال افزایش است تامین نیاز خوراک دام اهمیت زیادی دارد. و یونجه بهترین منبع غذایی برای دام محسوب می شود. با توجه به استقبال زیادی که از این محصول می شود بازار فروش یونجه به صورت عمده بسیار پررونق است.

قیمت یونجه به‌صورت عمده

یونجه دارای انواع مختلفی است که قیمت روز یونجه با توجه به نوع و کیفیت آن متغیراست. در ایران یونجه به 2 دسته ایرانی و خارجی تقسیم می شود. یونجه خارجی شامل؛ رنجر، درختی، موآپا، کدی و غیره است. برخی از ارقام یونجه ایرانی شامل؛ یزدی، همدانی، بغدادی، بمی، قره یونجه و غیره است. کیفیت و عملکرد یونجه با توجه به نوع آن متفاوت است و میزان آب دهی آن نیز فرق می کند.

قیمت یونجه به صورت عمده به عوامل مختلفی چون؛ میزان عرضه و تقاضا، میزان برداشت، حجم تولید، محل کشت، کیفیت و مرغوبیت، هزینه حمل و نقل، نوسانات بازار، نوسانات ارز، نرخ تورم، خرید مستقیم و بی واسطه بستگی دارد. برای مطلع شدن از قیمت ها شما می توانید با مراجعه به وب سایت های خرید و فروش اینترنتی این محصول، به صورت آنلاین و به روز قیمت ها را استعلام کنید.

عرضه یونجه به صورت عمده

عرضه یونجه به صورت عمده

شرکت های صنعتی متعددی امروزه در سطح کشور وجود دارد که تحت عنوان تولیدکننده عمده این محصول فعالیت می کنند. عرضه یونجه خشک تازه و باکیفیت بالا، توسط این شرکت ها امکان پذیر است. پرورش دهندگان دام و طیور و به خصوص پرورش دهندگان شتر مرغ در سراسر کشور می توانند اقدام به خرید یونجه خشک به صورت مستقیم و عمده، با قیمت ارزان از این شرکت های تولیدی نمایند. یکی از مزیت های خرید یونجه به صورت عمده از فروشگاه های اینترنتی این است که در کمترین زمان ممکن و با سرعت بالا بدون نیاز به مراجعه حضوری به کارخانه‌های تولیدی می توانند به صورت آنلاین اقدام به خرید کنند.

بازرگانی اریس عرضه کننده انواع یونجه باکیفیت به صورت عمده و فله ای به بازارهای داخلی و خارجی می باشد. جهت خریداری این محصول با ما تماس بگیرید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *