صادرات ذرت علوفه ای

صادرات ذرت علوفه ای

صادرات ذرت علوفه ای

صادرات ذرت علوفه ای بازار بسیار گسترده ای را دارا می باشد. این محصول چه در داخل کشور و چه در خارج از کشور توانسته است محبوبیت بسیار زیادی را برای خود به دست بیاورد. به همین دلیل میزان صادرات آن بسیار بالا است.

در این بخش می خواهیم شما را با میزان صادرات ذرت علوفه ای و خواص و فواید آن، آشنا سازیم. برای آشنایی بیشتر با این محصول مقاله ای با عنوان“خرید و فروش ذرت علوفه ای” نوشته شده است. جهت مطالعه کلیک کنید.

صادرات ذرت علوفه ای

میزان صادرات ذرت علوفه ای

میزان صادرات ذرت علوفه ای با رونق بسیار بالایی مواجه است. این محصول دارای قیمت بسیار مناسب است و توانسته‌است در کل کشور بالاترین میزان خرید را در میان علوفه‌های مختلف به‌خود اختصاص دهد. ذرت علوفه ای یکی از ارکان های مهم برای کشاورزان و دام داران می باشد.

کشاورزان در برخی از شرایط، از این محصول برای تغذیه چهار پایان خود استفاده می کنند. علاوه بر آن، لازم به ذکر است بدانید یکی از بهترین محصولاتی که در سال های اخیر بالا ترین میزان صادرات را داشته است. ذرت علوفه ای می باشد.

خواص و فواید ذرت علوفه ای

مزایا و فواید ذرت علوفه ای برای دام بسیار زیاد می باشد. به همین سبب ما توصیه می کنیم که برای حیوانات از این نوع علوفه استفاده شود. در این بخش می خواهیم شما را با مزیت استفاده از ذرت علوفه ای اشنا کنیم.

این نوع ذرت دارای انواع ویتامین ها و مواد معدنی می باشد که می توانند برای سلامت بدن هر دام زنده ای موثر باشند. در یاد داشته باشید وجود انواع ویتامین ها، باعث افزایش میزان رشد دام و حیوانات می شود.

اولین و ابتدایی ترین خواص ذرت علوفه ای برای حیوانات، افزایش سیستم ایمنی بدن آن ها می باشد تا در برابر هر نوع ویروسی مقاومت بالایی داشته باشند و دچار انواع بیماری ها نشوند. علت افزایش سیستم ایمنی بدن حیوانات، وجود ویتامین ای بسیار بالا در ذرت علوفه ای می باشد.

در یاد داشته باشید سلنیوم در این محصول بسیار زیاد می باشد. سلنیوم می تواند تمامی حیوانات را در برابر انواع خطرات ایمن کند که یکی از آن ها ناباروری در حیوان می باشد.

دیگر خواص این محصول

جالب است بدانید سیلو ها می توانند بالای هفتاد درصد ذرت علوفه ای خشک مصرفی به ما تحویل دهند تا با استفاده از ان تمام حیوانات رشد سالمی داشته باشند. لازم به ذکر است بدانید برخی از مردم اعتقاد دارند که ذرت علوفه ای باعث می شود حیوانات شیر کافی نداشته باشند. ولی باور آن ها کاملا کذب و نادرست می باشد. زیرا با استفاده از این محصول بی نظیر به هیچ وجه شیر حیوانات خشک نمی شود و کوچک ترین خدشه ای به آن ها وارد نمی سازد.

آخرین مزیت موجود در علوفه ذرت، قابلیت هضم سریع آن می باشد. که می توان در برخی از شرایط این عدد را به بالای نود درصد نیز رساند. تا این بخش شما را با مزیت های استفاده از ذرت علوفه ای آشنا ساختیم.

صادرات ذرت علوفه ای

نحوه کاشت ذرت های علوفه ای

نحوه کاشت این محصول بسیار راحت می باشد. فقط باید در نظر داشته باشید که از چه بذری استفاده می کنید. دو نوع بذر در بازار موجود است به نام های بذر دیر رس و میان رس.

بذرهای میان رس را می توانید در اکثر نقاط کشورمان بکارید. که رشد آن ها مابین صد الی صد و بیست و پنج روز طول می کشد. بذرهای دیر رس به بذرهایی گفته می شود که در مناطق گرمسیر کشورمان کاشت می شوند. و رشد ان ها بسیار طول می کشد. که ما بین صد وسی الی صد و چهل روز می باشد. ما در این مورد برای شما بذرهای میان رس را توصیه می کنیم.

بازرگانی اریس عرضه کننده انواع خوراکی های دام و طیور به بازار می باشد. جهت خریداری این محصولات با ما تماس بگیرید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *