قیمت خرید و فروش یونجه ارزان

قیمت خرید و فروش یونجه ارزان

قیمت خرید و فروش یونجه ارزان

قیمت خرید و فروش یونجه ارزان، به عوامل مختلفی بستگی دارد. یونجه به عنوان منابع غذایی ارزشمند و حاوی مواد مغذی فراوان به عنوان خوراک دام مورد استفاده قرار می گیرد. البته مصارف انسانی هم دارد ولی به نسبت مصارف دامی کم تر است. هر ساله مقادیر قابل توجهی از این محصول با توجه به مصرف روزانه بالا در کشور، تولید و به بازار عرضه می شود.

یونجه نمونه ای از محصولات پر خاصیت می باشد که بیشتر به عنوان خوراک دام ها مورد استفاده قرار می گیرد. برای آشنایی بیشتر با این محصول مقاله ای باعنوان“خرید یونجه ارزان” نوشته شده است. جهت مطالعه کلیک کنید.

قیمت خرید و فروش یونجه ارزان

خرید یونجه ارزان

یونجه مقاومت زیادی به شرایط اب و هوایی مناطق مختلف دارد. و ریشه ان تا عمق 1 متر تا 5/1 متر به زمین فرو می رود. برگ های ان دارای سه برگچه است. میوه ی یونجه مثل صدف بوده و دانه ی داخل ان، مانند لوبیا ولی کمی کوچک ‌تر از آن است. یونجه نسبت به گندم در مقابل سرما دوام زیادی ندارد. در استان هایی که زمستان سردی دارند بهتر است این گیاه در فصل بهار کاشت شود. و در استان هایی که زمستان معتدلی را تجربه می کنند بهتر است در فصل پاییز کاشت شود.

زمان و میزان آبیاری یونجه بسته به نوع و منطقه کاشت یونجه متفاوت است. برای مثال؛ در مناطق گرمسیر ایران فاصله زمان آبیاری 4 تا 6 روز است. و در مناطق معتدل 7 تا 8 روز و در مناطق سردسیر 8 تا 10 روز است. برای خرید یونجه ارزان شما می توانید با صورت حضوری و یا غیر حضوری از طریق وب سایت های خرید و فروش اینترنتی به صورت مستقیم و بی واسطه و عمده یونجه را، با قیمت ارزان خریداری کنید.

فروش یونجه ارزان

یونجه دارای خاصیت دارویی زیادی برای انسان است. و از بیماری هایی چون؛ آرتروز، عفونت های دستگاه ادراری، نارسایی کلیه، مثانه و پروستات، بیماری های قلبی و عروقی جلوگیری می کند.  یونجه می تواند به عنوان قرص یا کپسول یا به صورت دمنوش و عرق مصرف شود. یونجه در انواع مختلف ایرانی و خارجی به بازار عرضه می شود. یونجه های ایرانی شامل؛ همدانی، بمی، یزدی، قره ‌یونجه، بغدادی، مهاجرانی، هراتی، افغانی و نیک شهری و یونجه های خارجی شامل؛ موآپا، سونورا، سی ‌ریور، سکوئل، ماسیرسا، رنجر، کانادایی، هاردیگان، ترکستانی، سی ‌یو اف است. یونجه به خاطر داشتن مواد مغذی زیاد مورد استقبال دامپروران و دامداران قرار گرفته است. و سالانه در مقادیر قابل توجهی این محصول به بازار عرضه می شود. بنابراین بازار فروش یونجه ارزان بسیار بالا گرفته است.

قیمت این نوع محصول

یونجه به دلیل سازگاری زیادی که با انواع شرایطی جغرافیایی دارد در بیش تر از 70 کشور جهان کشت می شود. و بالغ بر 36 میلیون هکتاز زمین، زیر کشت گیاه یونجه قرار دارد. یونجه هم برای مصارف انسانی و هم برای مصارف دام از جمله؛ اسبها، گوسفند، بزها، خوک ها، مرغ ها و گاو های شیری مورد استفاده قرار می گیرد.

یونجه حاوی مقادیر بسیار زیادی از ویتامین های ضروری مانند K، E، D، B، A و غنی از مواد معدنی است. قیمت یونجه به عوامل مختلفی بستگی دارد. از جمله؛ کیفیت و مرغوبیت، محل کشت، حجم کشت و میزان عرضه به بازار. به طوری که اگر میزان عرضه به بازار در مقادیر قابل توجهی باشد در این صورت قیمت یونجه ارزان می شود. نوسانات بازار، نرخ تورم، نوسانات ارز. برای مطلع شدن از قیمت یونجه ارزان می توانید با مراجع به وب سایت های خرید و فروش اینترنتی به صورت انلاین و به روز از قیمت ها باخبر شوید.

قیمت خرید و فروش یونجه ارزان

تاریخچه استفاده از یونجه

تحقیقات اخیر نشان می دهد که یونجه برای نخستین بار در 2000 سال پیش از میلاد در ایران، قفقاز و ترکمنستان کشت می شد. و پس از آن، 700 سال پیش از میلاد در بابل قدیم كشت می شد. 1100 سال پس از میلاد یونجه از ایران به کشور های غربی، اسپانیا و شمال افریقا گسترش یافته است. بعد از 1550 سال پس از میلاد از اسپانیا به فرانسه و پس از ان به بلژیک و هلند راه یافته است. در گذشته مادها برای رام کردن و تامین منابع غذایی حیوانات از یونجه استفاده می کردند. امروزه می‌توان در تمام مناطق معتدل و شبهه قاره‌ای رشد یونجه را مشاهده کرد.

شرکت بازرگانی اریس تولید کننده و عرضه کننده انواع خوراکی های دام و طیور به بازارهای داخی و خارجی می باشد. جهت خریداری این محصولات و مشاوره بیشتر می توانید با ما تماس بگیرید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *