خرید و فروش جو به صورت عمده

خرید و فروش جو به صورت عمده

خرید و فروش جو به صورت عمده

خرید و فروش جو به صورت عمده، جایگاه ویژه ای را درحال حاضر در بازارهای داخلی و خارجی به خود اختصاص داده است. هر ساله مقدار قابل توجه ای از جو در اکثر نقاط کشور تولید و به بازار عرضه می شود و بیشتر استفاده جو، به مصارف دامی و بخش کوچکی هم به مصارف انسانی مربوط می شود.

جو محصولی پر خاصیت می باشد که زیاد مورد استفاده قرار می گیرد. برای آشنایی بیشتر با این محصول مقاله ای باعنوان“قیمت خرید جو دامی” نوشته شده است. جهت مطالعه کلیک کنید.

خرید و فروش جو به صورت عمده

قیمت جو به صورت عمده

جو در دسته بندی غلات قرار می گیرد و از خانواده گندمیان است به عنوان اولین غلات کشت شده توسط انسان به شمار می رود حدود 1000 سال پیش در اوراسیا کشت شده است. حدودا 70 درصد از جو به عنوان منبع غذایی دام ها و 30 درصد به عنوان ماده ی قابل تخمیر برای ابجو برخی نوشیدنی ها و همچنین به عنوان منبع غذایی برای انسان ها در پخت و پز هایی چون درست کردن سوپ و انواع خورشت ها و حتی در نان مورداستفاده قرار می گیرد.

قیمت خرید جو به صورت عمده

کشاورزان و تولید کنندگان با توجه به متقاضیان داخلی و خارجی هر ساله به مقدار قابل توجهی، این محصول را به بازار عرضه می کنند به طوری که پس از ذرت و برنج و گندم در رتبه چهارم از تولید غلات قرار می گیرد. قیمت جو به صورت عمده به عوامل مختلفی چون، نوسانات ارز، نوسانات بازار، هزینه حمل و نقل، میزان عرضه و تقاضا، کیفیت و مرغوبیت، محل کاشت، خرید عمده یا خرده، خرید مستقیم و بی واسطه بستگی دارد. برای مطلع شدن از قیمت ها، می توانید با مراجع به وب سایت های خرید و فروش اینترنتی به صورت انلاین و به روز از قیمت ها باخبر شوید.

خرید جو به صورت عمده

جو مقاومت زیادی نسبت به کم ابی دارد. بنابراین در مناطقی که بارش کم است کشاورزان می توانند به کشت جو بپردازند. و در مناطقی که دمای هوا بیشتر از 32 در جه سانتی گراد است جو می تواند دوام داشته باشد. بنابراین مقاوت جو نسبت به کم ابی و دمای زیاد هوا نسبت به گندم بیشتر است. اما این غله در برابر رطوبت قدرت تحمل کم تری نسبت به گندم دارد.

ضمنا جو نسبت به شوری خاک هم دوام زیادی دارد. در سال 2017 تولید جهانی جو به 149 میلیون تن می رسد. که 14 درصد از این مقدار به کشور روسیه تعلق دارد. استرالیا و المان سایر تولیدکنندگان عمده هستند.

خواص جو

این محصول به خاطر اینکه منبع غذایی مفید و مقوی برای دام و انسان به شمار می رود و هم اینکه خاصیت درمانی زیادی که دارد در کشور ایران مصرف زیادی دارد. برای خرید عمده جو می توانید با مراجعه به وب سایت های خرید و فروش اینترنتی با کارشناسان فروش در ارتباط باشید. و با مشورت و انالیز کیفیت و مرغوبیت، محصول مورد نظر خود را ثبت و سفارش بدید. خرید جو به صورت عمده و به صورت مستقیم باعث کاهش قیمت و کوتاه شدن دست واسطه ها می شود.

فروش جو به صورت عمده

در کشور ایران به خاطر پرورش دام به صورت گسترده، از جو برای منبع غذایی حیوانات، با حجم زیاد و عمده استفاده می کنند. این محصول، در انواع مناطق مختلف کشور ایران کشت می شود و به بازار عرضه می شود. و بیشترین مصرف جو برای دام است البته در تهیه غذاهای مختلف هم به کار می رود. تغییر قیمت خرید و فروش جو ارتباط مستقیمی با قیمت بازار مرغ و تخم و مرغ و سایر محصولات دارد. بنابراین دولت کنترل جدی به بازار و قیمت جو دارد. فروش عمده جو از طریق تعاونی های کشاورزی و یا بازار آزاد انجام می گیرد. بازاری بسیار پر رونق را برای تولید کنندگان ایجاد کرده است.

خرید و فروش جو به صورت عمده

خاصیت جو برای سلامتی

تحقیقات نشان می‌دهد که مصرف ‏جو می تواند برای سلامتی مفید باشد. و به عنوان یک پروتئین کامل در‎ ‎رژیم غذایی‎ ‎افراد محسوب می شود. در زیر به برخی از فواید جو اشاره می کنیم:

  • مصرف جو روده و دستگاه گوارش را سالم نگه ‏می‌دارد.
  • ‎سطح کلسترول خون را کنترل می‌کند‎.
  • ‎از پوکی استخوان جلوگیری می‌کند‎.
  • از بروز سنگ کیسه صفرا جلوگیری می‌کند.‎
  • از سیستم ایمنی بدن محافظت می‌کند.‎

بازرگانی اریس عرضه کننده انواع خوراکی های دام و طیور به بازار می باشد. جهت خریداری این محصولات می توانید با ما تماس بگیرید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *