خرید یونجه ارزان

خرید یونجه ارزان

خرید یونجه ارزان

خرید یونجه ارزان، به صورت مستقیم از فروشندگان به صورت حضوری و یا غیر حضوری امکان پذیر است. این گیاه ارزشمند دارای سه برگچه نوک تیز، سبز رنگ و بیضی شکل و با گل های آبی روشن، بنفش تیره یا سبز است. ریشه‌ی آن معمولا تا سه متر به عمق خاک فرو می رود. و رطوبت را از دل زمین جذب می کند. یونجه پس از خشک شدن به عنوان غذای دام مورد استفاده قرار می گیرد.

برای آشنایی بیشتر با این محصول مقاله“توضیع مستقیم یونجه ارزان” را مطالعه کنید.

خرید یونجه ارزان

قیمت یونجه ارزان

یونجه دارای ارقام مختلفی می باشد. که با توجه به نوع یونجه و کیفیت آن، قیمت روز یونجه متفاوت است. ضمنا میزان برداشت یونجه در سال، با توجه به نوع یونجه با هم فرق می کند. برای مثال؛ اگر یونجه همدانی به‌میزان کافی ابیاری شود می‌توان این محصول را 5 بار درسال برداشت‌کرد. قیمت یونجه به عوامل مختلفی بستگی دارد. از جمله؛ نرخ تورم، نوسانات بازار، نوسانات ارز، هزینه حمل و نقل، کیفیت و مرغوبیت، خرید مستقیم و بی واسطه در این صورت می توان یونجه را با قیمت ارزان تر خرید کرد. در ضمن اگر میزان حجم عرضه این محصول به بازار بیشتر باشد در این صورت قیمت یونجه ارزان تر می شود.

خرید یونجه ارزان

بی شک خاستگاه این گیاه ارزشمند، کشور ایران است. به طوری که یونجه برای نخستین بار در 2000 سال پیش از میلاد در ایران، تركمنستان، قفقاز و در بابل قدیم كشت می شد. سپس از ایران به كشورهای حوزه عربی و از آنجا به اسپانیا و شمال آفریقا گسترش یافته است. بیش ترین تولید کننده یونجه در جهان مربوط به آمریكا است و ایران در رده‌ی هشتم جهانی قرار دارد.

بیشترین مصرف یونجه برای پرورش دام است. البته به عنوان منبع غذایی ارزشمند برای انسان هم مورد استفاده قرار می گیرد. با توجه به خواص فراوانی که دارد بازار خرید و فروش این محصول بسیار داغ است. برای خرید یونجه ارزان شما می توانید با مراجعه به وب سایت های خرید و فروش اینترنتی به صورت غیر حضوری و با صرف جویی در وقت به صورت مستقیم و بی واسطه با فروشندگان این محصول ارتباط برقرار کنید. و با قیمت ارزان به خرید بپردازید.

خواص دارویی یونجه

مطالعات اخیر نشان می دهد که ایزوفلاون ‌ها و فیتواستروژن‌ ها موجود در این گیاه از خطر ابتلا به سرطان سینه جلوگیری می کند. و مرگ و میرهای ناشی از ان را کاهش می دهد. تصلب شرایین باعث ایجاد بیماری های قلبی و عروقی می شود. آنتی ‌اکسیدان‌ های موجود در این گیاه باعث رفع تصلب شرایین شده و خطر مواجه شدن با سکته های قلبی را کاهش می دهد. فیبر و آنزیم‌ های موجود در یونجه به هضم غذا کمک می کند. و از بروز بیماری های چون زخم معده، ورم معده، نفخ، سوء هاضمه و حالت تهوع پیشگیری و از مبتلا شدن به بیماری مزمن یبوست جلوگیری می کند.

با افزایش ادرار و دفع سموم بدن، در درمان عفونت ‌های ادراری و مثانه کمک می‌کند. ضمنا افراد مبتلا به دیابت می‌توانند یونجه را به رژیم غذایی خود اضافه کنند. یونجه دارای خاصیت ادرارآور است، به کنترل قند بدن کمک می‌کند. همچنین این گیاه دارای طبع معتدل و حاوی ویتامین‌ های A و K، پتاسیم، کلسیم، فیبر، آهن، منیزیم، منگنز، سدیم و فسفر است.

خرید یونجه ارزان

انواع یونجه

یونجه درانواع مختلف ایرانی و خارجی به بازار عرضه می شود. با توجه به دوام بالای این گیاه به شرایط اب و هوایی، در اکثر مناطق دنیا کشت می شود. صرفا در مقابل سرما نسبت به گندم دوام کمتری دارد. در مناطقی که زمستان های سردی دارند بهتر است یونجه در بهار کاشت شود. و در مناطقی که زمستان های معتدل تری دارند بهتر است در فصل بهار کاشت شود.

برای تولید یونجه باید به نوع و منطقه کاشت توجه کرد. بعضی از ارقام یونجه به سرما طاقت زیادی دارند مثل، قره یونجه و یونجه همدانی. همچنین باید به میزان ابیاری هم دقت نظر کرد. بعضی از اراقام یونجه به کم ابی دوام بالایی دارند پس می توان در مناطقی که بارش کم است از ان ها استفاده کرد. به طور کلی یونجه های ایرانی شامل؛ همدانی، بمی، یزدی، قره‌ یونجه، بغدادی، مهاجرانی، هراتی، افغانی و نیک شهری و یونجه های خارجی شامل؛ موآپا، سونورا، سی ‌ریور، سکوئل، ماسیرسا، رنجر، کانادایی، هاردیگان، ترکستانی، سی ‌یو اف می شوند.

بازرگانی اریس عرضه کننده انواع مختلف خوراک دام و طیور باکیفیت به بازارهای داخلی و خارجی می باشد. جهت خریداری این محصولات با ما تماس بگیرید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *