صادرات متیونین در تیر ماه ۱۴۰۰

صادرات متیونین در تیر ماه ۱۴۰۰

صادرات متیونین در تیر ماه ۱۴۰۰ به چه سطحی رسیده است؟ آیا از کاربرد های متیونین اطلاعی دارید؟ متیونین چه تاثیری در خوراک دام و طیور دارد؟ آیا از قیمت متیونین اطلاعی دارید؟

صادرات متیونین
شرکت های زیادی این محصول را با قیمت های متفاوتی به فروش می رسانند، شرکت اریس یکی از معتبرترین شرکت ها در حوزه فروش انواع محصولات دامی و غلات می باشد و توانسته است رضایت مشتریان را بر خود جلب کند و شما خریداران عزیز می توانید هر محصولی که در نظر دارید سفارش دهید و در کمترین زمان محصول را دریافت کنید.
متیونین یکی از محصولات ضروری در خوراک دام و طیور می باشد و از ارزش بالایی برخودار است.

متیونین
متیونین کاربرد های زیادی دارد از جمله:
۱)خوش خوراک
۲)جهت رشد و تقویت استخوان و غضروف ها بسیار محصولی مفید می باشد
۳)کاهش عفونت
۴)تقویت سیستم ایمنی دام

تولیدکنندگان متیونین در کارخانه خوراک دام و طیور
•به روش شیمایی
•به روش طبیعی

متیونین اولین اسید آمینه محدود کننده در بلدرچين ها در جیره غذایی ذرت و سویا است. تولید متیونین و فروش آن به صورت بسته بندی مختلف توسط کارخانه های داخلی و خارجی صورت می گیرد و فروش این محصول به صورت عمده و یا به صورت تناژ های بالایی صورت می گیرد.

نحوه خرید متیونین به صورت آنلاین
برای اطلاعات موجودی و لیست قیمت می توانید در کانال تلگرامی و یا پیج اینستاگرامی ما را دنبال کنید و برای انجام سفارش خود می توانید با شماره های ثبت شده در سایت با کارشناسان بخش فروش ما ارتباط برقرار کنید مجموعه اریس از روز شنبه الی پنجشنبه کاملا به صورت فعال پاسخگویی تمام سوالات شما مشتریان عزیزمان هستند و می توانید از مشاوره رایگان مجموعه ما بهره ببرید. با تشکر از همراهیتان.

شرکت بازرگانی اریس؛ ارسال به سراسر نقاط ایران؛ ارسال فوری

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *