صادرات ملاس چغندر در تیر ماه ۱۴۰۰

صادرات ملاس چغندر در تیر ماه ۱۴۰۰

صادرات ملاس چغندر در تیر ماه ۱۴۰۰ به چه سطحی رسیده است؟ آیا از کاربرد های این محصول اطلاعی دارید؟ ارزش غذایی ملاس چغندر در خوراک دام چقدر است؟ طریقه استفاده ملاس چغندر در خوراک دام چگونه است؟ برای خرید ایم محصول با ما در ارتباط باشید.

صادرات ملاس چغندر
مجموعه بازرگانی اریس با سال ها تجربه در زمینه خرید و فروش انواع محصولات دامی و غلات فعالیت ویژه ای می کند و توانسته رضایت مشتریان را جلب کند، خریداران عزیز می توانید هر محصولی که در نظر گرفتید سفارش و در کمترین زمان دریافت کنید.
ملاس چغندر کاربرد های زیادی در خوراک دام و طیور دارد و از ارزش غذایی بالایی برخودار است و محصولی بسیار مفید می باشد و از لحاظ ظاهری مایعی تیره رنگ است که پس از طی مراحل : تولید قند و شکر به صورت قند های ضایعاتی جداسازی شده و ماده خشک این محصول تقریبا در حدود ۷۵ درصد می باشد.

ملاس چغندر
ملاس چغندر به دلیل خوش خوراکی باعث افزایش اشتهای دام ها می شود و این عملکرد باعث افزیش وزن دام ها نیز می باشد. طریقه مصرف ملاس در خوراک دام:
۱)اضافه کردن ملاس چغندر به علوفه ها در موقع سیلاژ
۲)اضافه کردن به آب آشامیدنی به مقدار کمی تا برای دفع بعضی سموم و مواد دارویی
۳)اضافه کردن به غذای کنسانتره و پلت
۴)حل کردن اوره در آب گرم و ترکیب با ملاس، پاشیدن مخلوط روی غذا های آخور

ویژگی ها ملاس چغندر
ملاس چغندر کاربرد های ویژه ای دارد از جمله :
•در دام هایی که مشکل یبوست وجود دارد ، برای رفع این مشکل می توانند از ملاس چغندر استفاده کنند.
•قیمت ملاس نسبت به غلات از قیمت کمتری برخودار است
•ترکیب ملاس در جیره دام باعث تحریک فعالیت میکرو ارگانیسم های شکمبه شده ضریب و تبدیل مواد غذایی جیره به شیر و گوشت را افزایش می دهد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *