صادرات گلوتن ذرت در تیر ماه ۱۴۰۰

صادرات گلوتن ذرت در تیر ماه ۱۴۰۰

صادرات گلوتن ذرت در تیر ماه ۱۴۰۰ به چه میزان رسیده است؟ آیا از واردات گلوتن ذرت اطلاعی دارید؟ این محصول چه کاربرد هایی در خوراک دام و طیور دارد؟ فواید گلوتن ذرت در خوراک دام چیست؟ آیا از قیمت روز گلوتن ذرت اطلاعی دارید؟

صادرات گلوتن ذرت
مجموعه اریس با سال ها تجربه درخشان در زمینه خرید و فروش محصولات دامی و غلات فعالیت ویژه ای می کنند و توانسته است رضایت مشتریان را بر خود جلب کند. مجموعه بازرگانی اریس گلوتن ذرت را به صورت عمده و یا به صورت تناژ های بالایی به فروش می رساند.
ذرت یکی از نهاده های مهم در جیره غذایی دام و طیور می باشد و از ارزش غذایی بالایی برخودار است . ذرت به دلیل خوش خوراکی باعث افزایش اشتها و افزایش وزن دام می شود .

گلوتن ذرت
گلوتن ذرت در واقع پروتئین ذرت به شمار می آید و شکل ظاهری این محصول به شکل گرانول های زرد و نارنجی که از ذرت تشکیل شده اند . گلوتن ذرت جایگاه ویژه ای در خوراک دام و طیور دارد و بعضی از دامداران و مرغداران از تاثیر گلوتن ذرت بر رشد دام و طیورشان آگاه نیستند. گلوتن ذرت محصولی فرآوری شده ذرت می باشد .

فواید گلوتن ذرت دامی
۱)خوراک مفید و با ارزش برای مرغ و دامداری و مقاوم در برابر بیماری دام
۲)گلوتن ذرت رنگ تخم مرغ را تقویت می کند.
۳)به دلیل داشتن پروتئین بالا از ارزش بالایی برخوردار است

ثبت سفارش گلوتن ذرت
برای ثبت سفارش با شماره های درج شده در سایت با کارشناسان بخش فروش ما در ارتباط باشید و برای اطلاعات موجودی و لیست قیمت می توانید در کانال تلگرامی و یا پیج اینستاگرامی ما را دنبال کنید . همکاران مجموعه اریس همه روزه پاسخگویی تمامی سوالات شما مشتریان عزیزمان هستند. با تشکر از همراهیتان.

شرکت بازرگانی اریس_ارسال فوری

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *