واردات پودر چربی در تیر ماه ۱۴۰۰

واردات پودر چربی در تیر ماه ۱۴۰۰

واردات پودر چربی در تیر ماه ۱۴۰۰ به چه میزان رسیده است؟ آیا شناختی نسبت به این محصول دارید؟ فواید پودر چربی در خوراک دام و طیور چیست؟ پودر چربی گزینه خوبی برای دام است؟ از قیمت روز پودر چربی اطلاعی دارید؟

واردات پودر چربی
پودر چربی توسط مراکز پخش کننده به صورت عمده و یا تناژی در بازار به فروش می رسد. قیمت این محصول هر روز در حال تغییر می باشد. مجموعه بازرگانی اریس با سال ها تجربه درخشان توانسته است در حوزه خرید، فروش انواع محصولات دامی و غلات فعالیت ویژه ای می کند. شما مشتریان عزیز می توانید هر محصولی دامی که در نظر دارید سفارش دهید و در کمترین زمان محصول را دریافت کنید.
این محصول یکی از خوراک های مهم در جیره غذایی دام است و خواص زیادی برای دام و طیور دارد. این محصول برای گاوهای شیرده در دوره انتقال آن ها استفاده می شود.

خواص پودر چربی
۱)بهبود تولید مثل
۲)افزایش تولید شیر
۳)حفظ ماده خشک
۴)کاهش استرس و عوارض گرمایی

پودر چربی
این محصول حاوی اسید های چرب مهمی است که در جیره غذایی استفاده می کنند و یکی از مهم ترین اسید های چرب لینولئیک است. برای خرید پودر چربی حتما آنالیز آن را بررسی کنید.

ثبت سفارش پودر چربی به صورت آنلاین
قیمت محصولات دامی ثابت نیست و هر روز در حال تغییر است و شما خریداران عزیز می توانید برای اطلاعات روزانه، لیست قیمت در کانال تلگرامی و یا پیج اینستاگرامی ما را دنبال کنید. همکاران بخش فروش آنلاین مجموعه اریس از روز شنبه الی پنجشنبه کاملا به صورت فعال پاسخگویی تمامی سوالات شما مشتریان عزیز هستند و تامین این محصولات دامی به صورت آنلاین به صرفه تر می باشد.

مجموعه اریس تمام محصولات دامی را برای شما مشتریان عزیز تهیه می نماید و ارسال به صورت فوری می باشد.

ارسال_به_سراسر_نقاط_ایران

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *