قیمت ضایعات نخود در خوراک دام

قیمت ضایعات نخود در خوراک دام

خرید و فروش ضایعات نخود در خوراک دام به چه میزان رسیده است؟ آیا از قیمت ضایعات نخود اطلاع دارید؟ ضایعات نخود چگونه تولید می شود؟ چه مراکزی این محصولات را برای فروش عرضه می کنند؟

قیمت ضایعات نخود
ضایعات خرما از جهت دارابودن سطوح کافی و پروتئین خام و الیاف خام می تواند به عنوان منبع خوب علوفه سبز مناسبی برای تغذیه گاو های شیری مورد استفاده قرار بگیرد.

ضایعات نخود در خوراک دام
نخود گیاهی است که از خانواده حبوبات که بلندی بوته آن به حدود 30سانتی متر است. ساقه های این گیاه پوشیده از تارهای غده ای است. نخود بهترین و مهم‌ترین غلات در صنعت خوراک دام و طیور است و منبع تامین پروتئین در میان منابع انسانی و گیاهی محسوب می شود.

ضایعات نخود چه کاربردهایی دارد؟
ضایعات نخود بیشتر از پوسته نخود به عنوان مصرف دامی مورد استفاده قرار می گیرد که کارخانه ها بعد از تبدیل نخود به لپه حاصل می شود و مورد استفاده مشتریان عزیز می شود.

خرید فروش ضایعات نخود دامی
ضایعات نخود در جیره غذایی دام خوراک دام و طیور از ارزش بالایی برخودار است و این فرصت را برای دامداران می دهد تا به خرید این محصول غذای طیور خود را فراهم کنند.

انواع مختلف داخلی و وارداتی این محصول با قیمت های مختلف در کشور قابل تهیه است.

ثبت سفارش ضایعات نخود(فروش آنلاین)
مشتریان خرید ضایعات نخود می توانند از کانال اطلاع رسانی این مجموعه یا تماس با کارشناسان فروش گروه تولیدی یا تماس با کارشناسان فروش گروه تولیدی بازرگانی در ارتباط باشند.
مجموعه شرکت بازرگانی اریس این محصول را باحجم های متفاوت با پایین ترین قیمت در اختیار مشتریان قرار می دهد.
برای ثبت سفارش با مشاورین ما در ارتباط باشید و برای اطلاع موجودی و قیمت روز با شماره های ثبت شده تماس حاصل کنید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *