قیمت خرید یونجه اصفهان

قیمت خرید یونجه اصفهان

قیمت خرید یونجه اصفهان

قیمت خرید یونجه اصفهان به دلیل نوسنات بازار افزایش قابل توجهی داشته است. این قیمت در نتیجه برخی عوامل تعیین و در بازار عرضه می شود. این عوامل به طوری می باشد که قیمت نهایی تعیین شده برای این محصول به سود هر دو طرف فروشنده و خریدار می باشد. همانطور که همه می دانند یونجه غذای اصلی دامداری ها است. از این محصول برای تامین انرژی دام ها استفاده می شود.

یونجه اصفهان خواص بسیاری برای دام ها دارد. استفاده از آن برای دام بسیار مفید می باشد. برای آشنایی بیشتر با این محصول مقاله“خرید و فروش یونجه اصفهان” را مطالعه کنید.

قیمت خرید یونجه اصفهان

قیمت یونجه اصفهان

قیمت یونجه اصفهان در فصول مختلف سال با توجه به شرایط تغییراتی داشته است. هم اکنون با توجه به بازار دچار نوسنات بسیاری شده است. قیمت این محصول با توجه با فصول گرم سال که زمان برداشت یونجه در اصفهان و کل کشور می باشد افزایش نسبتا بالایی داشته است. قیمت این محصول از 65 هزار تومان به 70 هزار تومان رسیده است. البته توجه داشته باشید که قیمت یونجه تحت تاثیر نوسانات بوده و قیمت آن متغیر می باشد. به همین دلیل حتما قبل از خرید از آخرین قیمت آن اطلاع داشته باشید. همانطور که در بخش های قبل نیز اشاره شد قیمت این نوع محصولات با توجه به معیار هایی تعیین و در بازار های مختلف عرضه می شود. این عوامل را می توان در موارد زیر بیان کرد.

عوامل تعیین قیمت این محصول

  1. یکی از مهم ترین و اساسی ترین معیار های قیمت گذاری یونجه ، کیفیت محصول مدنظر جهت خرید و فروش می باشد. هرچه کیفیت این محصول که خود با معیارهای مختلفی تعیین می باشد بالا تر باشد قیمت آن نیز بالاتر خواهد رفت.
  2. یکی دیگر از موارد تاثیر گذار در قیمت این غذای دام نوع آبیاری آن می باشد. که اغلب به دو صورت آبیاری با آب چاه یا نهر و آبیاری با آب فاضلاب به این محصولات آب رسانی می شود. طبیعتا یونجه ای که با آب چاه آبیاری شده است قیمت بیشتری نسبت به یونجه ابیاری شده با فاضلاب خواهد داشت.
  3. انواع یونجه: یونجه در انواع مختلفی در بازار عرضه می شود که هر کدام قیمت خاص خود را دارند. یونجه به صورت (تر،خشک و سیلاژ) عرضه می شود. که به دلایل خاصی نوع تر آن کمتر عرضه می شود و قیمت کمتری نیز دارد.
  4. خالص بودن یونجه: خالص بود یونجه یکی از عوامل مهم نه تنها در قیمت این محصول بلکه در ارزش غذایی آن نیز می باشد. اگر یونجه درصد زیادی چوب و علف هرز درون خود داشته باشد قطعا از ارزش غذایی و همچنین قیمت آن می کاهد.

توجه داشته باشید که این عوامل مهم ترین عوامل تاثیر گذار در قیمت یونجه اصفهان می باشد.

قیمت خرید یونجه اصفهان

خواص یونجه

همانظور که اطلاع دارید یونجه یکی از موارد استفاده شده در غذای دام می باشد. در این بخش باید به شما بگوییم که این گیاه علاوه بر حیوانات خواص بسیار زیادی برای انسان نیز دارد. و می توان با مصرف آن از فواید زیر بهره مند شد.

  1. مصرف یونجه سبب افزایش کلسترول خوب خون و در نتیجه کاهش کلسترول بد بدن می شود. این افزایش سبب می شود تا خطر ابتلا به بیماری های قلبی تا حد زیادی کاهش پیدا کند.
  2. یونجه دارای خاصیت سم زدایی می باشد. به همین دلیل مصرف آن می تواند بدن دام و همچنین انسان را از شر بسیاری از الودگی ها خلاص کند.
  3. این محصول توانایی کنترل سطح قند خون را نیز دارد. و مصرف آن می تواند برای مبتلایان به بیماری دیابت کمک شایانی داشته باشد.

توجه داشته باشید که از یونجه برای تهیه گیاهان دارویی استفاده می شود. که مصرف آن ها خواص بالا را به دنبال خواهد داشت. شما می توانید برای کسب اطلاعات بیشتر در این زمینه به یکی از مشاوران فعال در این زمینه مراجعه فرمایید.

بازرگانی اریس عرضه کننده انواع خوراکی های دام و طیور و آبزیان به بازار می باشد. جهت خریداری این محصولات با ما تماس بگیرید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *