فروش ذرت علوفه ای اصفهان

فروش ذرت علوفه ای اصفهان

فروش ذرت علوفه ای اصفهان

فروش ذرت علوفه ای اصفهان در سال های اخیر به دلیل ویژگی های این محصول افزایش بسیاری داشته است. ذرت علوفه ای در انواع مختلفی در بازارهای اصفهان برای استفاده دام و طیور عرضه می شود. که تفاوت اساسی این ذرت ها در بذر های آن ها بوده و هر کدام ویژگی ها و مزایای خاص خود را دارند. قبل از اینکه بخواهیم فروش ذرت علوفه ای را شروع کنیم باید بدانیم که این محصول به چه صورت کاشته شده و برای رشد به چه شرایطی نیاز دارد. ذرت علوفه ای امروزه به صورت بسته بندی نیز برای فروش ارائه می شود. که این نوع فروش مزایای بسیاری نسبت به نوع فله ای آن دارد.

ذرت علوفه ای نمونه ای از ذرت باکیفیت می باشد که زیاد مورد استفاده قرار می گیرد. جهت آشنایی بیشتر با این محصول مقاله ای باعنوان“خرید و فروش ذرت علوفه ای” نوشته شده است. جهت مطالعه کلیک کنید.

فروش ذرت علوفه ای اصفهان

فروش این نوع ذرت

اصفهان یکی از شهر های بزرگ ایران بوده و دامداری در آن رونق خوبی دارد. همین نوع زندگی سبب شده است تا فروش ذرت علوفه ای و همچنین انواع غذای دام در این شهر آمار قابل توجهی داشته باشد. ذرت علوفه ای در اصفهان در انواع مختلف به فروش می رسد. این تفاوت به دلیل تفاوت در نوع بذر آن می باشد. هر یک از این انواع مزایا و ویژگی های خاص خود را دارد. این ویژگی ها به شرح زیر می باشد.

  1. بذر علوفه ای کامل: ذرت علوفه ای یک غذای دامی بوده و حیوانات بسیاری از آن استفاده می کنند. به همین دلیل باید دارای مواد مغذی بسیاری باشد. و بتوانند انرژی لازم جهت تولید شیر بیشتر را به این حیوانات بدهد. ذرت علوفه ای 704 یکی از بذر هایی می باشد که می تواند ذرتی با کیفیت در اختیار کشاورز برای عرضه در بازار داشته باشد.
  2. بذر ذرت علوفه ای ماکسیما: این بذر ذرت یکی از بذر های قابل توجه در عرضه کشاورزی و تولید ذرت برای حیوانات می باشد. چرا که ذرت تهیه شده با این بذر می تواند پروتئین مورد نیاز حیوانات را تامین کند. و علاوه بر آن سبب تشنگی کمتر آن ها شود.
  3. بذر ذرت علوفه ای مغان: این بذر یک از بذر های اقتصادی کشت ذرت است. و متناسب با شرایط آب و هوایی خاصی می باشد.

شما باید قبل از فروش محصول نسبت به شرایط خود یکی از این بذر ها را انتخاب و کشت نمایید.

مزایای بسته بندی و سیلو کردن ذرت علوفه ای

برای این که بتوانید در فروش درت علوفه ای اصفهان موفق عمل کنید باید محصولی با کیفیت و در عین حال سالم به مشتری دهید. یکی از راه هایی که می توان این موضوع را عملی کرد سیلو کردن و بسته بندی اصولی این محصول می باشد. هدف از این کار علاوه بر کیفیت محصول موارد زیر نیز می باشد.

  1. به حداقل رساندن آفت موجود در این غذا در مدت نگهداری آن.
  2. افزایش خوش خوراکی
  3. با این روش می‌توان ذرت‌های علوفه‌ای مازاد در فصل برداشت این محصول را برای استفاده در فصول دیگر نگهداری کرد.

با توجه این موارد می توان دریافت که استفاده از سیلو ذرت علوفه ای بسیار با فایده می باشد. یکی از بهترین و ارزان ترین نوع استفاده از ذرت علوفه ای برای غذای دام طیور استفاده از ذرت بسته بندی سیلاژ شده می باشد. چرا که استفاده از این نوع غذا مزایا زیر را برای فروشنده به همراه خواهد داشت.

  1. این محصول را حیوانات با اشتهای بیشتری خورده و مناسب برای انواع دام های شیری و گوشتی می باشد.
  2. با این روش بهداشت غذای دام ها کاملا حفظ می شود.
  3. به هنگام بسته بندی ذرت علوفه ای این محصول کامل پرس شده و از ورود هوا که یکی از عوامل فساد غذای دام می باشد جلوگیری می کند.

ذرت علوفه ای برخلاف غذاهای دام دیگر برای رشد نیاز به نور و گرمای زیاد دارد. به همین دلیل قبل از فروش ذرت علوفه ای اصفهان حتما از داشتن شرایط کشت و فروش این محصول اطمینان داشته باشید.

بازرگانی اریس عرضه کننده انواع خوراکی های دامی با کیفیت به بازار می باشد. جهت خریداری این محصولات می توانید با ما تماس بگیرید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *