فروش تفاله گوجه در خوراک دام

فروش تفاله گوجه در خوراک دام به چه سطحی رسیده است؟ آیا از قیمت روز این محصول اطلاعی دارید؟ شناخت شما نسبت به این محصول چیست؟ تفاله گوجه فرنگی چیست؟ ارزش غذایی تفاله گوجه چیست؟

تفاله گوجه

تفاله گوجه
این محصول شامل پوست، دانه گوجه، مقدار فیبر و خمیر چسبیده می باشد.
باید گفت تفاله گوجه محصول جانبی به حساب می آیثد که از فرآیند استفاده از گوجه فرنگی برای عصاره، پوره، غلیظ کردن خمیر ، رب سس گوجه بدست می آید.

کمبود علوفه و مواد خوراکی دامی موجب شده که دامداران و خریداران خوراک دام به فکر تهیه موادی باشند که برای مصارف انسانی مناسب نبوده اما دارای ارزش غذایی باشد و قیمت آن نیز به صرفه تر باشد از این رو محصولی همچون تفاله گوجه فرنگی به دلیل داشتن پروتئین خام، انواع ویتامین های B و E بوده و برای بهبود رنگ و کیفیت زرده تخم مرغ مناسب است. این محصول را می توان جایگزین محصولاتی نظیر پودر یونجه و یا گلوتن ذرت کرد مصرف تفاله گوجه موجب بهبود مشکلات گوارشی حیوان شده و از اختلالات هضمی جلوگیری می کند

تفاله گوجه فرنگی به چه شکلهایی در تغذیه دام استفاده می شود

این محصول به شکل های تفاله خشک، تفاله تازه، تفاله سیلو شده، تفاله سیلو مخلوط با کاه گندم و سیلوی مخلوط با ذرت استفاده می شود استفاده بیش از حد این محصول برای دام و طیور مناسب نبوده و باعث بروز مشکلاتی برای دام می شود.

فروش تفاله گوجه در خوراک دام

شرکت بازرگانی اریس با سالها خدمت در زمینه فروش محصولات خوراک دامی توانسته است با تهیه و فروش محصولات با کیفیت رضایت مشتریان را جلب نماید خریداران عزیز می توانند جهت اطمینان از کیفیت محصولات و قیمت آنها و همچنین زمان و نحوه بارگیری محصول با کارشناسان فروش شرکت از طریق راههای ارتباطی زیر در تماس باشید.

برای خرید محصولات خوراک دامی از طریق راههای ارتباطی زیر با ما در تماس باشید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *