گندم شکسته تضمینی را از کجا تهیه کنیم؟

گندم شکسته تضمینی را از کجا تهیه کنیم؟

گندم شکسته تضمینی را از کجا تهیه کنیم؟ آیا شناختی نسبت به این محصول دارید؟ فواید گندم شکسته در خوراک دام چیست؟ آیا از قیمت روزانه گندم شکسته اطلاعی دارید؟ فروش گندم شکسته در خوراک دام به چه میزان رسیده است؟

گندم شکسته تضمینی
برای کسب اطلاعات خرید آنلاین: مجموعه بازرگانی اریس با سال ها تجربه در زمینه خرید و فروش انواع محصولات دامی و غلات فعالیت می کند و توانسته است رضایت مشتریان را جلب کند و شما خریداران عزیز می توانید هر محصول دامی که در نظر دارید سفارش دهید تا در کمترین زمان دریافت کنید‌.
گندم شکسته در تهران خرید و فروش بالایی دارد به دلیل داشتن قیمت مناسب، دامداری ها و مرغداری ها توان خریداری بالایی دارند . این محصول گزینه خوبی برای دام و طیور می باشد و از ارزش غذایی بالایی برخودار است.

گندم دامی
گندم شامل انرژی قابل متابولسیوم بالا و پروتئین خام متغیری بین ۱۰ تا ۱۵ درصد می باشد. گندم منبع بسیار خوب کربوهیدرات است و مصرف آن باعث دریافت مواد مغذی متفاوت و فیبر می باشد‌.

انواع گندم در خوراک دام دام طیور
۱)گندم دامی
۲)گندم شکسته

گندم شکسته
این محصول یکی از پرمصرف ترین محصولات دام می باشد. گندم شکسته شامل مقادیری پروتئین، نشاسته، سلولز و چربی می باشد و گندم شکسته تاریخ نگهداری ندارد و به هیچ افزونی برای نگهداری نیاز ندارد.

نحوه خرید آنلاین گندم شکسته
بهترین روش و به صرفه ترین خرید آنلاین می باشد که می توانید با شماره های درج شده در سایت با کارشناسان بخش فروش ما ارتباط برقرار کنید و با برای اطلاعات بیشتر؛ لیست موجودی و لیست قیمت می توانید کانال تلگرامی و یا پیج اینستاگرامی ما را دنبال کنید.

2 thoughts on “گندم شکسته تضمینی را از کجا تهیه کنیم؟

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *