ضایعات لوبیا جایگزین مناسب برای تغذیه دام

ضایعات لوبیا جایگزین مناسب برای تغذیه دام

ضایعات لوبیا جایگزین مناسب برای تغذیه دام

بررسی لوبیا


لوبیا نام نوعی دانه خوراکی است. در سال 1533 میلادی لوبیا به نام مکزیکی اولیه‌اش «ایاکوک» از آمریکا به اروپا آورده شد .و از آنجا به سایر نقاط جهان راه یافت و اکنون همه ساله میلیون‌ها تن به مصرف می‌رسد و یکی از مواد غذایی  ارزان و فراوان است.

ضایعات لوبیا جایگزین مناسب برای تغذیه دام:

ضایعات لوبیا یکی از  محصولاتی است.که برای  استفاده دام به شمار می رود.این محصول ترکیبی از لوبیای نارس، شکسته یا ناسالم است که استفاده آن در خوراک دام با نتایج خوبی به  همراه داشته است.

این محصول  بدون خاک و سنگ می باشد.قیمت پایین این محصول سبب گردیده است.تا طرفداران بسیاری را در میان دامداران داشته باشد.به کارگیری ضایعات لوبیا درجه یک خوراک دام می تواند در دامداری ها برای بهبود کیفیت جیره غذایی مهمی باشد.

کشت لوبیا


بسیاری از مناطق ایران در زمینه تولید لوبیا و دیگر محصولات به صورت جدی به فعالیت می پردازند.ضایعات لوبیا از آن جهت که دارای مواد مغذی پر اهمیت می باشد می تواند در بهبود کیفیت جیره دام تاثیر گذار باشد، این موضوع با توجه به قیمت مناسب سبب شده تا خرید این محصول مورد استقبال واقع گردد.

فروش ضایعات لوبیا

فروش ضایعات لوبیا همچون محصولات دیگر مثل تفاله سیب، تفاله آلباو، تفاله چغندر، کنجاله زیتون، پوسته نخود، تفاله خرما و … سبب شده است تا محدودیت برخی محصولات مانند جو، ذرت، گندم، یونجه و…، و قیمت بالای آن ها را تا حدودی در جیره غذایی دام جبران نمود.

آنالیز لوبیا

لوبیا ارزش غذایی بسیار بالایی برای دام دارد.می توان گفت که در هر ۱۰۰ گرم ۸۰ کیلوکالری، ۱۰/۵ g کربوهیدرات، ۰/۵ g چربی و ۹/۶ g پروتئین موجود می باشد.برآورد صحیح ارزش غذایی خوراک های مورد استفاده در تغذیه دام، اهمیت مهمی در تامین احتیاجات مغذی آنها به شمار می رود.

ارزش غذایی برای دام

این محصول از ارزش غذایی بالایی برخوردار است. و ضایعات لوبیا دارای مواد مغذی می‌باشد .و می تواند در بهبود کیفیت جیره دام تاثیر گذار باشد.  قیمت این محصول هر روز در حال تغییر می باشد و همچنین هزینه برداشت روز به روز افزایش می یابد. قیمت مناسب ضایعات لوبیا باعث شده تا بسیاری از دامپروری ها به تامین این محصول روی بیاورند.

خرید این محصول


برای خرید ضایعات لوبیا می توانید از شرکت بازرگانی اریس با دارا بودن محصولات مرغوب دامی و با عالی ترین کیفیت خریداری فرمایید ،و همچنین از دیگر مزایای شرکت بازرگانی اریس بارگیری سریع و مطمئن و به صرفه ترین قیمت می باشد.برای سفارش و اطلاع از قیمت ها با شماره تلفن های موجود در سایت در ارتباط باشید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *