صادرات و واردات یونجه باکیفیت

صادرات و واردات یونجه باکیفیت

صادرات و واردات یونجه باکیفیت

صادرات و واردات یونجه باکیفیت اهمیت بسزایی برای ایران و همینطور خارجیان دارد. این گیاه دارای انواع مختلفی بوده و در مناطق گسترده ای کشت می شود. مصارف آن بی نظیر بوده و نه تنها برای دام بلکه برای انسان ها نیز مورد استفاده قرار می گیرد و سلامت بدن آن ها را تضمین می کند.

در این متن می گوییم صادرات و واردات یونجه باکیفیت به چه صورت است، بررسی انواع مختلف یونجه، مصارف متعدد آن و همچنین خواص بی نظیر این گیاه را بررسی می کنیم.

 

یونجه دامی یک نوع خوراک، علوفه باکیفیت و مرغوب برای تغذیه گوسفندان و سایر دام‌ها به‌حساب می‌آید. برای تأمین خوراک انواع دام‌ها، می‌توانید از یونجه به دو صورت تر و خشک استفاده نمایید. ازآنجایی‌که هضم یونجه برای گوسفندان ساده است؛ بنابراین دام‌ها با مصرف آن دچار مشکل نمی‌شوند. همچنین مقاله ای درباره خرید یونجه بصورت عمده” نوشته شده است. برای کسب اطلاعات بیشتر کلیک کنید.

 

 

صادرات و واردات یونجه باکیفیت

صادرات و واردات یونجه باکیفیت

صادرات و واردات یونجه باکیفیت بخش اعظمی از تجارت ایران را در دست گرفته‌است. یونجه معمولا در کویر به خوبی رشد می کند. از آن جایی که بیشتر مناطق ایران کویری می باشد، بهترین جا برای کاشت و برداشت یونجه به حساب می آیند.

از طرفی تغذیه دام برای کشورهای خارجی از اهمیت بسزایی برخوردار است. اهمیت حفظ بقای حیوانات در رده بالایی قرار دارد. از همین رو تعداد متقاضیان این گیاه بالا رفته و صادرات آن را سرعت بخشیده‌است. البته تنها برای علوفه از آن استفاده نشده و خواص بسیاری نیز برای بدن دارد.

انواع مختلف یونجه باکیفیت

یونجه با توجه به نوع بذر و آب و هوایی که دارد دارای انواع مختلفی می باشد. در این بخش از متن به چندین مورد از آن ها اشاره می کنیم.

1- یونجه همدانی در مناطق سردسیر رشد می کند و ارتفاع آن به 90 الی 100 سانتی متر می رسد. در صورت مراقبت می توانید سالانه 3 الی 5 چین از آن برداشت کنید.

2- یونجه اصفهانی مخصوص مناطق معتدل است. ارتفاع ساقه های این گیاه 70 سانت بوده و دارای برگ های نسبتا بزرگی می باشد.

3- رنجر از بهترین رقم های یونجه در دنیا می باشد. ارتفاع بوته های آن بالا بوده و 7 چین در سال دارد. گیاه مورد نظر ما در مقابل سرما مقاوم است.

4- در مناطق گرمسیری، یونجه بمی رشد می کند و در برابر گرما مقاومت از خود نشان می دهد. برگ های بزرگی دارد و بسته به نوع آبیاری می تواند 10 چین در سال داشته باشد.

صادرات و واردات یونجه باکیفیت

مصارف یونجه

این گیاه نه تنها برای دام بلکه برای انسان نیز مورد استفاده قرار می گیرد. در ادامه نوع مصارف یونجه را بررسی می کنیم.

1- علوفه خشک کلسیم بالایی دارد و برای تغذیه گوساله ها مورد استفاده قرار می گیرد زیرا به رشد آن ها کمک می کند.

2- پودر یونجه به عنوان غذای مکمل طیور در نظر گرفته و باعث قوت گرفتن آن ها می شود.

3- از برگ های یونجه برای سبزی خوردن در تغذیه انسان ها استفاده می شود. همچنین برگ خام آن را در سالاد می ریزند.

صادرات و واردات یونجه باکیفیت

خواص یونجه باکیفیت

شاخه های کوچک این گیاه به طرز باورنکردنی به سلامت بدن شما کمک می کند. خواص یونجه را در ادامه بررسی می کنیم.

1- سطح استروژن بدن با مصرف این گیاه بالا رفته و مرگ میر توسط ابتلا به سرطان پستان را کاهش می دهد. همچنین عوارض یائسگی و خونریزی بیش از حد را کنترل می کند.

2- ویتامین های یونجه باعث می شود که بدن از کلسیم به خوبی استفاده کند. همچنین شما را در برابر پوکی استخوان مقاوم می سازد.

3- یونجه توانایی پایین آوردن میزان قندخون بدن را دارد و این کار را با آزاد سازی انسولین انجام می دهد. همچنین مصرف آن باعث کاهش وابستگی به داروهای شیمیایی می شود.

4- مصرف منظم یونجه باعث کاهش دل درد های شکمی ناشی از یبوست شده و فیبر بدن را بالا می برد. در نتیجه هضم غذا را آسان تر می سازد.

 

شرکت بازرگانی اریس تجارت عرضه کننده مرغوب ترین و با کیفیت ترین محصولات دامی در سطح کشور می باشد شما مشتریان عزیز برای ثبت سفارش خود می توانید با یکی از شماره های زیر با ما در تماس باشید همچنین با عضویت در کانال تلگرامی و اینستاگرام اریس تجارت ازمطالب بروز و مفید و مشاوره های رایگان ما برخوردارشوید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *