صادرات ذرت دامی

صادرات ذرت دامی

صادرات ذرت دامی

صادرات ذرت دامی، به کشور های همسایه به سرعت در حال افزایش است با توجه به کیفیت و مرغوبیت این محصول هر ساله با استقبال زیادی رو به رو می شود. البته مصرف داخلی این محصول هم به خاطر زیاد بودن پرورش دام در کشور زیاد است و صرفه اقتصادی زیادی برای دامداران دارد ضمنا یک منبع غذایی مقوی برای دام و طیور محسوب می شود.

برای آشنایی بیشتر با این محصول مقاله“خرید و فروش ذرت دامی” را مطالعه کنید.

صادرات ذرت دامی

 

قیمت ذرت دامی صادراتی

ذرت یکی از انواع غلات است که به واسطه ی داشتن نشاسته، دارای ارزش غذایی فراوان است. به عنوان منابع غذایی دام و طیور مورد استفاده قرار می گیرد. البته ذرت علاوه بر داشتن نشاسته دارای مواد غنی دیگری مثل مواد پروتئینی، چربی، ویتامین و املاح است. از پروتئین ذرت، یعنی گلوتن ذرت برای غذای ماهی، میگو و حیوانات خانگی استفاده می شود. علاوه بر گلوتن ذرت از ضایعات ذرت که سرشار از فیبر است می توان براب غذای دام در جهت تامین منابع غذایی و پروار کردن گوشت دام استفاده کرد. که باعث تامین کالری بدن حیوانات می شود.

ذرت دامی با توجه به نیاز کشور و مقادیر مصرف بالا با حجم زیادی کشت و برداشت می شود. علاوه بر نیازهای داخلی به کشور های خارجی هم صادر می شود. قیمت ذرت دامی صادراتی به عوامل مختلفی چون، کیفیت و مرغوبیت، محل کشت، عرضه و تقاضا، هزینه حمل و نقل، نوسانات بازار و نوسانات ارز، خرید مستقیم و بی واسطه، خرید عمده بستگی دارد. برای مطلع شدن از قیمت ها، می توانید با مراجع به وب سایت های خرید و فروش این محصول، به صورت انلاین و به روز از قیمت ها باخبر شوید.

خرید و فروش این نوع ذرت

در حال حاضر به سبب پرورش گسترده دام در کشور ایران، سبب شده که مصرف ذرت دامی بالا رود. دامداران تلاش می کنند در تناژ بسیار بالا این محصول را خرید کنند. علاوه براین، پروتئین ذرت یعنی گلوتن ذرت منبع خوبی برای غذای حیوانات است. اما تفاله یا ضایعات ذرت از لحاظ اقتصادی مقرون به صرفه تر از گلوتن ذرت است. همچنین باعث افزایش گوشت دام و شیر دام می شود. و منبع غذایی خوبی است ضایعات بسیار برای دام خوش خوراک است. شرکت های بازرگانی زیادی در زمینه خرید و فروش انواع ذرت به صورت عمده فعالیت می‌کند. جهت خرید و فروش انواع ذرت به صورت عمده می توانید با مراجعه به وب سایت های خرید و فروش اینترنتی با مقایسه کیفیت و قیمت ها محصول مورد نظر خود را ثبت و سفارش بدید.

ذرت دامی صادراتی

کشور ایران بهترین تولید کننده ذرت دامی در منطقه به لحاظ کیفیت و مرغوبیت به شمار می رود. و کشور های همسایه برای رفع نیاز روزانه خود، ذرت دامی را از ایران به کشور خود در مقادیر قابل توجه وارد می کنند. یکی از این کشور های همسایه عراق را می توان نام برد. نهاده های دامی نظیر ذرت حجم زیادی از صادرات به عراق را تشکیل می دهد. که علاوه بر ارز اوری بر کشور باعث گردش چرخه اقتصادی می شود. ذرت در انواع مختلفی وجود دارد. کشور های متقاضی می توانند با انالیز کیفیت نسبت به ثبت و سفارش خود اقدام کنند.

صادرات ذرت دامی

احتمال افزایش صادرات ذرت دامی ایران به روسیه

روسیه کشوری است که 140 میلیون نفر جمعیت دارد و در شمال کشور ایران واقع شده است. کشور پهناوری که سالانه 449 میلیارد دلار صادرات و در مقابل 240میلیارد دلار از کشور های مختلف واردات دارد. از نظر سیاسی دو کشور ایران و روسیه دیدگاه مشترکی دارند. به طوری که در سال ۹۷ کل صادرات ایران به روسیه چیزی در حدود ۳۰۰ میلیون دلار بود. که تا سال 1401 این رقم افزایش پیدا کرده است. ذرت دامی یکی از کالا هایی است که مورد استقبال کشور روسیه قرار گرفته است.

بازرگانی اریس عرضه کننده انواع محصولات دامی به بازار می باشد. جهت خریداری این محصولات باما تماس بگیرید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *