روغن سویا برای خوراک دام و طیور

روغن سویا برای خوراک دام و طیور چه مزایایی دارد؟

روغن سویا برای خوراک دام و طیور چه قیمتی دارد؟

روغن سویا چگونه به دست می آید؟

از خوراک های مهم در جیره خوراکی دام و طیور روغن سویا می باشد. روغن سویا از دانه سویا بدست می آید. این محصول طی فرآیند پیچیده ای تولید می شود. روش تولید آن تاثیر مستقیمی بر کیفیت محصول دارد.

یکی از مواردی که به صورت مستقیم بر راندمان تولید تخم مرغ و گوشت تاثیر می گذارد انرژی است. این محصول حاوی انرژی فراوانی می باشد. انواع روغن ها منبع مناسبی برای تامین انرژی جیره می باشند. با توجه به ترکیباتی که دارد برای تغذیه دام و طیور بسیار مفید می باشد.

انواع مزایای روغن سویا را نام ببرید؟

1_ این روغن در دمای معمولی مایع می باشد. مایع بودن روغن به ترکیب آسان آن با جیره کمک می کند. این روغن نیازی به ذوب کردن ندارد. انواع روغن های دیگر بعد از ترکیب با جیره دوباره به حالت جامد برمی گردند. این موجب کاهش کیفیت دان می شود. زیرا موجب بهم چسبیدن ذرات دان می شود.

2_ موجب کاهش بیماری های تنفسی در سالن پرورش طیور می شود. افزودن روغن گرد و غبار دان آردی را کاهش می دهد. کاهش گرد و غبار موجب افزایش کیفیت هوای سالن پرورش طیور می شود.

ترکیبات روغن سویا به دو صورت می باشد :

1_ اسیدهای چرب اشباع

2_ اسیدهای چرب غیر اشباع

روغن سویا به دو نوع خام و تسویه شده تولید می شود. در نوع خام ترکیبات روغن کم می باشد. این محصول برای تغذیه جوجه های گوشتی مصرف می شود.

فواید روغن خام سویا برای جوجه های گوشتی

1_ کاهش درصد چربی

2_ افزایش کیفیت

3_ کاهش مرگ و میر جوجه ها

4_ بالا رفتن قابلیت هضم کربوهیدارت

روغن سویای خام برای چه مواردی استفاده می شود؟

روغن خام برای تولید انواع خوراک دام و طیور استفاده می شود. این محصول، در کارخانه تولید خوراک دامی مورد استفاده قرار می گیرد. استفاده از این محصول موجب رشد بهتر و بیشتر طیور می شود. این محصول با کیفیت و قیمت های متفاوتی در بازار موجود است. انواع روغن به صورت فله و دبه ای به بازار عرضه می شود. روغن سویای ویژه طیور روغنی است که با افزودن ترکیبات دیگری به روغن خام سویا دست می آید.

روغن سویا با قیمت مناسب را چگونه تهیه کنیم؟

در تمام شهرهای کشور مراکز فروش انواع محصولات خوراک دامی موجود می باشد. اما مساله مهم، خرید از مراکزی است که محصولات را در کیفیت بالا به فروش برساند. مجموعه بازرگانی اریس با فروش انواع محصولات خوراک دامی در خدمت شما می باشد. این شرکت، تمامی محصولات را به صورت عمده در اختیار مشتریان قرار می دهد. خرید عمده به شما کمک می کند از نازلترین قیمت بهره مند شوید.

فروش محصولات به صورت تضمینی می باشد. شما می توانید از طریق راههای ارتباطی زیر با ما در تماس باشید. محصولات مورد نیاز خود را سفارش دهید. و در شهر مورد نظر خود دریافت نمایید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *