خرید جو به صورت عمده

خرید جو به صورت عمده

خرید جو به صورت عمده

خرید جو به صورت عمده با توجه به عرضه و تولید خوب آن در کشور به کاری آسان تبدیل شده و می توان آن را در کمترین زمان خریداری نمود. دلیل این راحتی گسترش مراکز فروش غلات به صورت مجازی و حضوری می باشد. البته توجه داشته باشید که خرید بی دردسر این محصول مستلزم رعایت برخی نکات می باشد. خواص جو بسیار زیاد بوده و می تواند در داشتنی بدنی سالم به انسان و همچنین برای داشتن دامی سالم به دامداران کمک کند.

قیمت این محصول با توجه به عواملی تعیین شده و تغییر قیمت آن روی قیمت برخی از محصولات دیگر نیز تاثیر می گذارد. برای آشنایی بیشتر با این محصول مقاله ای باعنوان“خرید و فروش جو به صورت عمده” نوشته شده است. جهت مطالعه کلیک کنید.

خرید جو به صورت عمده

خرید جو به صورت عمده

خرید جو به صورت عمده با وجه کاربردهایی که دارد از رونق خوبی برخودار بوده و به همین دلیل کشت آن نیز در کشور افزایش یافته است. رونق خرید این محصول بی دلیل نبوده چرا که خرید آن مزایای زیر را برای خریداران که اکثرا دامداران می باشند دارد.

  1. مواد و املاح بسیار پر فایده ای برای دام در این محصول وجود دارد و می تواند به رشد هرچه بیشتر دام و افزایش گوشت و شیر آن ها کمک کند.
  2. ارزش غذایی جو بسیار بالاست.
  3. پروتئین زیادی در این غلات قرار دارد.
  4. جو به دلیل ویژگی هایی که دارد می تواند سبب افزایش جذب مواد معدنی میکروبی در بدن حیوانات شود.

جو با داشتن ویژگی های بالا به یکی از پر فروش ترین غلات مورد استفاده برای دام تبدیل شده است. البته باید توجه داشت که مزایای بالا در صورت استفاده از این غلات به صورت متعادل می باشد. و اگر در استفاده از آن زیاده روی شود ممکن است باعث بروز بیماری هایی برای دام ها شود. اغلب دامداران به دلیل مطلع نبودن از شرایط انبار و نگهداری جو متحمل ضرر مالی می شوند. نوع انبار نگهداری این محصول در سالم نگهداشتن آن بسیار ضروری می باشد. در هنگام خرید و انبار جو باید موارد زیر را رعایت کنید.

نوع نگه داری از جو

  1. رطوبت مکانی که جو را در آن انبار می کنید نباید بیشتر از 13 درصد باشد. اگر این مورد رعایت نشود ممکن است سبب بروز آفات و کپک زدگی در جو های انبار شده شود.
  2. دومین عامل مهم دمای مناسب محیط برای جلوگیری از فساد جو می باشد. دمای مناسب انباری که جو در آن نگهداری می شود بین منفی 5 تا مثبت 5 درجه می باشد. دمای کم عمر جو را افزایش می دهد.
  3. داشتن تهویه مناسب یکی دیگر از عوامل مهم برای انبار کردن جو می باشد که وجود آن ضروریست.

با رعایت این نکات می توانید به مدت طولانی این غله لذیذ را برای استفاده مختلف انبار کنید.

قبل از انبار جو شما باید با توجه به نکات زیر جو مناسبی را خریداری نمایید.

  1. حدالامکان با واسطه کمتری خریداری نمایید. با اینکار می توانید خرید جو به صورت عمده و خرده را با هزینه کمتری انجام دهید.
  2. از فروشندگان و سایت های معتبر و شناخته شده خریداری کرده و در هنگام خرید حتما امکان مرجوع کردن کالا را در صورت مغایرت پیگیری نمایید.
  3. در هنگام خرید حضوری نگهداری آن را بررسی کنید تا به صورت اصولی باشد.
  4. قبل از خرید قیمت این محصول را استعلام کنید.

خرید جو به صورت عمده

قیمت جو عمده

قیمت جو عمده به دلیل استفاده از آن در غذا دام و طیور بسیار حساس بوده و هنگامی که تغییر می کند رو قیمت محصولات دیگر مانند گوشت مرغ نیز تاثیر بسیاری می گذارد.  قیمت این محصول بسیار متغیر بوده و با توجه به عواملی مانند ( کیفیت،مقدار و …) تعیین می شود. با توجه به حساس بودن قیمت این غله دولت باید آن را کنترل کرده و از افزایش بی رویه آن جلوگیری کند.

بازرگانی اریس عرضه کننده انواع خوراکی های دام و طیور و آبزیان به بازار می باشد. جهت خریداری این محصولات با ما تماس بگیرید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *