ارزش سبوس جو در جیره غذایی دام

ارزش سبوس جو در جیره غذایی دام

ارزش سبوس جو در جیره غذایی دام به چه میزان رسیده است؟ آیا از ویژگی های سبوس جو اطلاعی دارید؟ از واردات سبوس جو اطلاعی دارید؟ سالانه چه میزان سبوس جو استفاده می کنند؟

سبوس جو

ارزش سبوس جو
شرکت های زیادی این محصول و محصولات دامی دیگر را به فروش می رسانند. شما می توانید از شرکت بازرگانی اریس سبوس جو و یا محصولات دامی دیگری را از این مجموعه تهیه کنید و قیمت سبوس جو روزانه در حال تغییر می باشد و می توانید با کارشناسان بخش فروش ما در ارتباط باشید و لیست موجودی و لیست قیمت روزانه برایتان ارسال شود.
این محصول در واقع پوسته خارجی و یا لایه بیرونی جو می باشد در ابتدا در کارخانه های تولید کننده لایه جداسازی شده را با استفاده از دستگاه های پرکاربرد و مجهز به بهترین شکل در می آورند، محصولی کاملا فرآوری شده و در بسته بندی های متفاوت به بازار عرضه می کنند.

کاربرد های مهم سبوس جو
۱)قیمت مناسب تر از سبوس گندم
۲)تامین کننده ویتامین گروه های B
۳)محصولی مشابه سبوس گندم
۴)تاثیر گذار در سلامت دام

مقایسه سبوس جو و سبوس گندم
سبوس جو در مقایسه با سبوس گندم از قیمت پایین تری برخوردار است و می‌تواند جایگزین خوبی برای سبوس گندم باشد.

چه عواملی بر قیمت سبوس جو تاثیر گذار است؟
•در انبار موجود است یا در بندر
•کیفیت محصول
•زمان و نحوه ی بارگیری
•هزینه دریافت محموله

ثبت سفارش سبوس جو
خریداران و دامداران عزیز سبوس جو را به صورت عمده و یا تناژ بالا به صورت مستقیم درخواست می کنند و برای تامین این محصول شرکت بازرگانی اریس در زمینه خدمات خرید و فروش است و در کمترین زمان محصول را به دست مشتری می رساند. همکاران مجموعه ما همه روزه پاسخگویی تمامی سوالات شما مشتریان عزیزمان هستند.

شرکت بازرگانی اریس

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *