صادرات کنجاله زیتون در خرداد ماه

صادرات کنجاله زیتون در خرداد ماه

صادرات کنجاله زیتون در خرداد ماه ۱۴۰۰ به چه میزان رسیده است؟ آیا از کاربرد های تفاله زیتون اطلاعی دارید؟ ارزش غذایی کنجاله زیتون در خوراک دام و طیور چقدر است؟ برای خرید کنجاله زیتون به چه نکاتی باید تمرکز کرد؟ آیا از قیمت کنجاله زیتون اطلاعی دارید؟

صادرات کنجاله زیتون
مجموعه اریس در زمینه های محصولات دامی و غلات فعالیت می کند و محصولات را با تناژهای بالا و یا به صورت عمده به فروش می رسانند شما می توانید از طریق سایت با ما در ارتباط باشید و محصولی که در نظر دارید موجودی بگیرید و سفارش دهید تا در کمترین زمان محصول خود را دریافت کنید.
کنجاله زیتون شامل آنتی اکسیدان های پلی فنول ها برای بدن دام استفاده می شود و همچنین دارای ویتامین A،C،E می باشد. کنجاله زیتون محصول پر طرفدار بین خریداران و دامداران است. شرکت بازرگانی اریس با کیفیت ترین کنجاله را با تضمین کیفیت و قیمت مناسب عرضه می نماید.

مصرف زیاد کنجاله زیتون در خوراک دام
شما خریداران عزیز به این نکته باید توجه داشته باشید:
این محصول به دلیل داشتن چربی زیاد که در خود دارد ایجاد برخی از مشکلات گوارشی مانند اسهال در بدن دام ایجاد می نماید.

شرکت بازرگانی اریس

کارشناسان بخش مجموعه اریس از روز شنبه الی پنجشنبه کاملا به صورت فعال پاسخگویی تک تک سوالات شما مشتریان عزیزمان هستند و مشتریان عزیز می توانید قبل از خرید از مشاوره رایگان مجموعه اریس بهره ببرید. برای اطلاع از لیست قیمت و لیست موجودی در کانال تلگرامی و یا پیج اینستاگرامی ما را دنبال کنید و برای ثبت سفارش کنجاله زیتون و سایر محصولات دامی با شماره های ثبت شده در سایت با کارشناسان بخش فروش ما در ارتباط باشید. سفارش شما در کوتاه ترین زمان ممکن به صورت تازه آماده شده و ارسال می شود. با تشکر.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *