واردات گلوتن ذرت در خرداد ماه ۱۴۰۰

واردات گلوتن ذرت در خرداد ماه ۱۴۰۰

واردات گلوتن ذرت در خرداد ماه ۱۴۰۰ چقدر است؟ آیا شناختی نسبت به این محصول دارید؟ گلوتن ذرت چه کاربرد هایی برای دام دارد؟ آیا از قیمت روز گلوتن ذرت اطلاعی دارید؟ گلوتن ذرت چیست؟

گلوتن ذرت

واردات گلوتن ذرت

گلوتن ذرت یکی از محصولات مهم در خوراک دام و طیور به شمار می آید. امروزه تعداد متقاضیان گلوتن ذرت روز به روز در حال افزایش است، از این رو فروش گلوتن ذرت توسط شرکت ها، سایت ها و مراکز مختلفی انجام می گردد. پیشنهاد مجموعه ما به برای شما، قبل از خرید گلوتن ذرت نسبت به شرکت و فروشنده، اطمینان حاصل فرمایید و بعد محصول مورد نیاز خود را سفارش دهید. یکی از روش های خوب: خرید آنلاین و اینترنتی می باشد.

گلوتن ذرت
این محصول به عنوان پروتئین ذرت، در دام شناخته شده است که از گرانول های نارنجی و زرد تشکیل می شود. این محصول در تغذیه دام و طیور کاربرد های ویژه ای دارد و فروش گلوتن ذرت در بازار به صورت رقابتی می باشد.

کاربرد های گلوتن ذرت در خوراک دام
۱)قیمت مناسب
۲)پروتئین بالا
۳)خوراک مناسب
۴)فیبر

•یک نکته ای مهمی است که باید بدانید گلوتن ذرت رنگ تخم مرغ را تقویت می نماید و شامل اسید های آمینه است.

ثبت سفارش گلوتن ذرت

برای دستیابی به این محصول می توانید با مجموعه ما در ارتباط باشید.
همکاران مجموعه ما از روز شنبه الی پنجشنبه کاملا به صورت فعال پاسخگویی تمام سوالات شما مشتریان عزیزمان هستند و شما مشتریان و دامداران عزیز می توانید با استفاده از کانال تلگرامی و یا پیج اینستاگرامی ما از قیمت روز و لیست موجودی هر روز با خبر باشید . برای ثبت سفارش با شماره های یافت شده در سایت با کارشناسان بخش فروش ما در ارتباط باشید.

شرکت بازرگانی اریس در زمینه خرید و فروش انواع گلوتن ذرت فعالیت می کند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *