قیمت خرید و فروش یونجه دامی در بازار خوراک دام و طیور آذر ۱۴۰۱:

قیمت خرید و فروش یونجه دامی در بازار خوراک دام و طیور آذر ۱۴۰۱:

قیمت خریدو فروش یونجه دامی در بازار خوراک دام و طیور آذر ۱۴۰۱ را از کدام بازرگانی استعلام بگیریم؟و یا کدام شرکت در استعلام گرفتن قیمت خرید و فروش یونجه دامی در بازار خوراک دام،معتبر است؟شرکت بازرگانی اریس یک شرکت معتبر در ارائه خدمات مشاوره رایگان،خرید و فروش انواع نهاده و خوراک دام و طیور میباشد که این خدمت رسانی ها را در حدکمال و تمام برای مشتریان عزیز به انجام میرساند.

قیمت خریدو فروش یونجه دامی در بازار خوراک دام و طیور متاثر از چه عواملی است؟

زمان برداشت گیاه یونج.
میزان رطوبت موجود در گیاه.
اقلیمی که یونجه در آن رشد میکند.
شرکت بازرگانی ثبت کننده سفارش مشتری.
شرکت بازرگانی اریس محصولات خود را با نازلترین قیمتهای کف بازاری به شما عرضه میکند و این عامل در کنار کیفیت محصولات بالا،باعث برتری ما به با سایر شرکت های بازرگانی میباشد.

ویژگیهای یونجه یونجه دامی چیست؟

خوراکی بسیار مقوی.
حاوی مواد معدنی،ویتامین و پروتئین بسیار زیاد.
مناسب برای پرواربندی دام.
دارای هضم آسان و بسیار راحت.
افزایش میزان شیر تولیدی.
و غیره.

    شرکت بازرگانی اریس

انواع یونجه دامی در ایران:

یونجه بمی.
یونجه یزدی.
یونجه همدانی.
یونجه بغدادی(عربی).
در میان انواع یونجه های ذکر شده ،یونجه همدانی از بقیه مرغوب تر است و سالانه در ایران حدود ۳۹۵۵۴ هکتار از سطوح کشاوری به کشت یونجه تعلق میگیرد.

از کجا میتوان از قیمت و کیفیت یونجه خریداری شده اطمینان حاصل نمود؟

مشتریان گرامی با برقراری تماس با شرکت بازرگانی اریسhttp://telegram.me/eristrade میتوانند از موارد زیر که در کیفیت یونجه مرغوب موثر هستند،آگاهی یابند.
رنگ یونجه=برخورداری از رنگ سبز مایل به نقره ایی که وابسته به زمان برداشت میباشد که نباید نه زیاد دیر باشد و نه خیلی زود چراکه رنگ نامتعارف یونجه تاثیر مستقیم بر سلامت دام دارد.
عاری هرگونه کپک زدگی.
برش های مختلف یونجه=هر برش از گیاه یونجه خواص منحصر به فرد خودش را دارد‌.
محل کشت=محل کشت در مورد نوع آفت های هر منطقه به شما آگاهی میدهد.
میزان رطوبت یونجه
چگونگی حمل و نقل از مزرعه تا دامداری=بهتر است محل دامپروری شما به مزرعه نزدیک باشد تا هزینه ها کاهش یابد و بخشی از بار در حین حمل و نقل از بین میرود.

خلاصه:

یونجه،گیاهی است با خواص بالا نه تنها برای دام بلکه برای انسانها نیز بسیار مفید است و با خواصی که دارد از هر نظر یک غذای عالی برای دام میباشد و از این رو خرید و فروش یونجه دامی در بازار خوراک دام و طیور بسیار رایج و پر رونق است.

شرکت بازارگانی اریسhttp://www.eristrade.com/ یک شرکت معتبر در تهیه و فروش انواع خوراک و نهاده دام،ریزمغذی ها و مکمل ها میباشد و آماده همکاری با شما دامداران و سایر مشتریان عزیز نیز هست.

همکاری با شما افتخار ماست.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *