قیمت خرید و فروش تفاله انگور با کیفیت و ارزان

قیمت خرید و فروش تفاله انگور با کیفیت و ارزان از چه شرکتهایی امکانپذیر است ؟ فواید مصرف تفاله انگور برای دام را می دانید ؟ از تفاله انگور به چه میزان میتوان در جیره دام استفاده کرد ؟

قیمت خرید و فروش تفاله انگور با کیفیت 

خرید تفاله انگور با کیفیت و ارزان قیمت همیشه یکی از دغدغه های جاری صاحبان اصناف دامداری ها بوده و میباشد لذا این امر سبب شده تا آنان برای تامین نیاز غذای دامهای خود به محصولات و ضایعات فرعی کشاورزی و کارخانه ها رجوع کنند، یکی از این محصولات جانبی تفاله انگور میباشد که نوع باکیفیت آن به عنوان خوراکی تازه و ارزان و با ارزش غذایی مطلوب، بسیار مورد طرفدار جیره نویسان و دامپروران محترم میباشد،شما می‌توانید خرید تفاله انگور ارزان و با کیفیت را از بازرگانی اریس خرید نمایید. همچنین بهتر است که بدانید تفاله انگور در کارخانه های تولید آبمیوه پس از گرفتن آب انگور به عنوان پسماند کشاورزی باقی میماند که می تواند چایگزین بسیار مناسبی به چای علوفه در تغذیه بره های پرواری باشد .

تفاله انگور
بازرگانی اریس

مشتقات قابل استفاده تفاله انگور شامل موارد زیر می باشد :

پوست خارجی حبه انگور

هسته انگور

بخش خیلی کمی از خوشه

نکته:

در استفاده از تفاله انگور در جیره غذایی دام باید به دوره های عادت پذیری نتناسب با نوع دام که کوتاه یا طولانی است،توجه ویژه داشت.

فواید تفاله انگور برای دامداران و دام هایشان:

برآورده کننده انتظارات دامداران
جایگزینی مناسب برای محصولات پایه زراعی در خوراک دام
دارای انرژی قابل هضم
برخورداری از آنتی اکسیدان بالا
بهبود رنگ گوشت طیور

محاسن استفاده از تفاله انگور در دام پرواری به شرح زیر است :

وزن گیری دام به شکل روزانه

کم شده ضریب تبدیل خوراک دام

افزایش بازده اقتصادی به نحو احسن و عالی

کاهش هزینه های خوراک دام

کم شدن استفتده آب مصرفی مورد نیاز برای تهیه یونجه

کمک به حفظ و نگهداری محیط زیست

عدم سوزانده شدن پسماندهای کشاورزی مانند روند قدیمی و مرسوم

قیمت خرید تفاله انگور

کارشناسان ما در شرکت بازرگانی اریس در تلاشند تا با ارائه خدماتی رایگان چون مشاوره و خرید و فروش انواع خوراک و نهاده های دامی ، مکمل ها و ریز مغذی ها به استحکام روابط شرکت بازرگانی اریس با شما بیش از پیش صلابت بخشیده و با فروش محصولات با کیفیت به حفظ مشتری مداری خود بیش از پیش اهتمام ورزد .

راههای ارتباطی شما دامداران گرامی و سایر اصناف مربوطه با شرکت بازرگانی اریس از طریق شماره های ثابت و همراه مندرج در سایت شرکت می باشد .

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *