قیمت تفاله خرما در خرداد ماه ۱۴۰۰

قیمت تفاله خرما در خرداد ماه ۱۴۰۰

قیمت تفاله خرما در خرداد ماه ۱۴۰۰ به چه میزان رسیده است؟ آیا این محصول گزینه خوبی برای خوراک دام و طیور می باشد؟ آیا از واردات تفاله خرما اطلاعی دارید؟ قیمت تفاله خرما به صورت عمده چقدر است؟

تفاله خرما

قیمت تفاله خرما
تفاله خرما از مهم ترین نهاده های مورد استفاده در تغذیه دام می باشد و توسط مراکزی به صورت عمده و یا تناژی به فروش می رسد و در بازار با قیمت های متفاوتی به فروش می رسد. مجموعه ما یکی از شرکت های معتبر در زمینه خرید و فروش محصولات دامی می باشد و شما مشتریان عزیز می توانید با شماره های درج شده در سایت با کارشناسان بخش فروش ما در ارتباط باشید و محصول مورد نیاز خود را سفارش و در کمترین زمان دریافت کنید.
تفاله خرما محصول جانبی از خرما می باشد که در کارخانجات تولید چیپس خرما و امثال آن به دست می آید. این محصول به دلیل داشتن مواد مغذی بسیار زیاد می تواند جایگزین بخشی از ذرت و جو در جیره دام باشد.

کاربرد های تفاله خرما
۱)خوش خوراک بودن
۲)کاهش هزینه های تامین خوراک
۳)بهبود و ایجاد تنوع در جیره خوراک

تفاله خرما
تفاله خرما حاصل از کارخانه های لواشک و شیره سازی می باشد. این محصول به دلیل خوش خوراک بودن در جیره غذایی دام از ارزش بالایی برخودار است‌.

آنالیز های پودر خرما
ماده خشک ۹۳ درصد
•چربی ۳ درصد
•پروتئین ۷ درصد
•خاکستر ۲.۸ درصد

نحوه خرید تفاله خرما
برای خرید و فروش تفاله خرما می توانید با شماره های که در سایت درج شده ارتباط برقرار کنید و یا برای اطلاعات موجودی و لیست قیمت روزانه در کانال تلگرامی و یا پیج اینستاگرامی ما را دنبال کنید. مجموعه کارشناسان بخش ما همه روزه پاسخگویی تمامی سوالات شما مشتریان عزیزمان هستند و می تواند از مشاوره رایگان مجموعه ما بهره ببرید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *