خواص ملاس چغندر برای دام

خواص ملاس چغندر برای دام چیست ؟ ملاس چغندر چه کیفیت هایی دارد !

قبل از آنکه به تعریف ملاس و مزایای ملاس در جیره غذایی دام بپردازیم بهتر است بدانید که ملاس چغندر یا ملاس نیشکر تقلبی نیز وجود دارد .

خواص ملاس چغندر

این محصول در بهترین نقاط ایران با آب و هوای معتدل کشت می گردد محصول ملاس که فواید بسیاری در صنعت دارد تولید می گردد و بسته بندی گردیده و آماده فروش می شود.

دو نوع مختلف ملاس وجود دارد به عنوان مثال :ملاس شفاف_ملاس تیره.

ملاس یک نوع شربت غلیظ و تیره رنگ است این ماده محصول جانبی است که وقتی گیاه نیشکر برای تولید شکر تصفیه می شود.بهترین روش برای جذب مواد غذایی و خواص ملاس به عنوان یک مکمل غذایی است یک یا دو قاشق غذا خوری از آن را در یک فنجان آب گرم حل کرده و نوش جان کنید.

خواص ملاس برای جلو گیری از کم خونی

این محصول یک منبع غنی از آهن است و به تولید گلبول های قرمز کمک می کند .وظیفه ی گلبول های قرمز :حمل اکسیژن از ریه ها به سایر قسمت های بدن را به عهده دارند اگر بافت های و سلول های بدن از اکسیژن جدا شوند علائم کم خونی ایجاد می شود به عنوان مثال:خستگی_ضعف_سردرد_سرگیجه

خواص ملاس برای درمان یبوست

ملاس به عنوان یک ملین طبیعی مدفوع را به منظور کاهش یبوست و بهبود نظم کیفیت حرکات روده می شود. این ملین های شیمیایی را از بازار می توان تهیه کرد.

خواص ملاس نه تنها برای یبوست بلکه برای مقابله با مشکلات معده ،دستگاه گوارشی از درد شکم تا زخم معده و اسهال و. مفید است.

ملاس برای مبارزه با استرس

مشاوران خوردن غذاهایی حاوی ویتامین Bرا برای کاهش استرس توصیه می کنند، از آنجا که ملاس سیاه غنی از ویتامین B است ‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌. با تشکر از همراهیتان.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *