خرید یونجه از کشاورز

خرید یونجه از کشاورز

خرید یونجه از کشاورز

خرید یونجه از کشاورز، در کاهش قیمت خرید تاثیر به سزایی دارد در حال حاضر یونجه به عنوان منبع غذایی ارزشمند برای دام مورد استقبال دامپروران و بازرگانان قرار گرفته است و مقادیر قابل توجهی در داخل کشور تولید می شود.

برای آشنایی بیشتر با این محصول مقاله ای با عنوان“صادرات یونجه باکیفیت” نوشته شده است. جهت مطالعه کلیک کنید.

خرید یونجه از کشاورز

قیمت روز یونجه از کشاورز

یونجه در انواع مختلف در کشور ایران کشت می شود به طور کلی یونجه این گیاه دارویی که برای مصارف انسانی و حیوانی مورد استفاده قرار می گیرد به 2 دسته تقسیم می شود. 1- یونجه ایرانی2- یونجه خارجی. یونجه ایرانی شامل، یزدی، همدانی، بغدادی، بمی، قره یونجه و غیره و یونجه خارجی شامل، رنجر، درختی، موآپا، کدی و غیره است برای همین قیمت روز یونجه با توجه به نوع یونجه و کیفیت یونجه با هم متفاوت است.

قیمت یونجه به عوامل مختلفی بستگی دارد از جمله؛ میزان عرضه و تقاضا در صورتی که میزان تقاضا برای این محصول زیاد باشد اما میزان حجم عرضه به نسبت تقاضا کم تر باشد در نتیجه قیمت افزایش پیدا می کند. هزینه حمل و نقل، نوسانات بازار، نوسانات ارز، کیفیت و مرغوبیت، خرید مستقیم و بی واسطه از کشاورزان که باعث کوتاهی دست واسطه گران در نتیجه باعث کاهش قیمت می شود. برای مطلع شدن از قیمت روز یونجه شما می توانید با مراجعه به وب سایت های خرید و فروش یونجه به صورت انلاین با خبر شوید.

خرید مستقیم یونجه از کشاورز

یونجه از جمله گیاهی است که در شرایط مختلف اب و هوایی رشد می کند. این گیاه در مقابل سرما وگرما دوام خوبی دارد برای همین در اکثر نقاط دنیا کاشت می شود. و مهمترین خاستگاه این گیاه ارزشمند کشور ایران است. ریشه این گیاه به گونه ای عمیق است که به عمق زمین رفته و رطوبت را جذب می کند. بنابراین در اب و هوای خشک هم از بین نمی رود. در سطح جهانی حدودا 35 میلیون هکتار زمین زیر سطح کشت یونجه قرار دارد که سهم کشور ایران از این ارقام 600 هزار هکتار است.

این گیاه حاوی مقادیر بالایی از انواع ویتامین، پروتئین، کلسیم، و غیره است. جهت بهبود بیماری‌هایی از جمله کم‌خونی، کاهش کلسترول، دفع سموم بدن، سنگ کلیه خوب است. همچنین می توان به عنوان دمنوش و یا عرق از این محصول استفاده کرد. امروزه با گسترش پرورش دام در کشور مواجه هستیم. از یونجه می توان به عنوان منبع غذایی ارزشمند برای دام استفاده کرد. باخرید یونجه به‌صورت مستقیم ازخودکشاورز می‌توان ازمحل کشت وکیفیت و مرغوبیت ان مطلع شد. و با قیمت پایین تری خرید کرد که صرفه اقتصادی بالایی برای مشتری خواهد داشت.

 

بازار فروش یونجه

کشور ایران هر ساله مقادیر قابل توجهی از یونجه تولید و به بازار عرضه می کند. این گیاه ارزشمند علاوه بر مصارف انسانی مصارف دامی بسیار بالایی دارد. به طوری که هر ساله چندین میلیون تن یونجه تولید می شود. ایران به جهت تولید بالای یونجه در رده ی هشتم جهان قرار گرفته است. عمان، قطر، کویت از جمله کشور های متقاضی این محصول هستند و در تناژ بالا یونجه به این کشور ها صادر می شود. بنابراین بازار فروش یونجه چه در سطح داخلی و چه در سطح خارجی بسیار داغ است.

خرید یونجه از کشاورز

معرفی گیاه یونجه

یونجه دارای سه برگچه نوک تیز، سبز رنگ و بیضی شکل می ‌باشد. و رنگ گل های این گیاه به صورت آبی روشن، بنفش تیره یا سبز است. ارتفاع این‌گیاه‌به یک‌متر می‌رسد و ریشه‌ی این گیاه می‌تواند تا 3متربه زیرزمین برود. برای همین به راحتی می تواند رطوبت زمین را جذب کند. و به خوبی رشد کند و به اب و هوای خشک دوام زیادی داشته باشد. این گیاه عموما، در مناطق شرقی، مرکزی و جنوبی کشور ایران کشت می ‌شود. و پس از خشک شدن می توان به عنوان منبع غذایی دام مورد استفاده قرار داد. از جمله روش‌ های متداول خشک کردن یونجه عبارتند از انبار، سیلو یا زیر افتاب روش های مرسوم توسط کشاورزان است.

شرکت بازرگانی اریس عرضه کننده یونجه های باکیفیت به بازار می باشد. جهت خریداری این محصولات با ما تماس بگیرید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *