خرید پودر گوشت از بازرگانی اریس

خرید پودر گوشت از بازرگانی اریس به چه صورت امکان پذیر است؟

خرید پودر گوشت از بازرگانی اریس با چه تناژی صورت می گیرد؟

پودر گوشت محصولی است که از قسمت های مختلف بدن حیوان که برای انسان قابل استفاده نیست این قسمتها می تواند شامل پوست، دست ، پا، معده ، روده ، ریه ،کبد ، قلب و حتی جنین ناقص حیوان باشد که این اجزا پخته شده، چربی آن زدوده شده، استریل می گردد سپس آنرا آسیاب و الک کرده و پودر گوشت تهیه می شود این محصول حاوی مقدار بالای پروتئین و اسیدهای آمینه می باشد منبع بسیار خوبی برای کلسیم و فسفر بوده دارای مواد معدنی ، دارای خاکستر، دارای ویتامین و نیز آهن، منگنز، مس، روی، سدیم، منیزیم، پتاسیم بوده همچنین حاوی انرژی فراوان می باشد. از مزایای دیگر این محصول خوش خوراک بودن و قابلیت جذب بالا می باشد.

محتوی پودر گوشت ممکن است استخوان داشته باشد که در این صورت قیمت آن پایین تر می باشد گرچه دارای پروتئین کمتری می باشد اما کلسیم و فسفر آن بالاتر است. اما در مصرف پودر گوشت باید نهایت دقت را به خرج داد تا پودر گوشت آلوده نباشد خطر آلوده بودن پودر گوشت به باکتریهایی نظیر سالمونلا بالاست.

پودر گوشت اگر در هوای آزاد باشد دچار کپک زدگی و پیدایش قارچ می شود به این دلیل مقداری آنتی اکسیدان به آن اضافه می شود تا ماندگاری این پودر افزایش بیابد با این کار پودر گوشت تا یکسال نیز قابل استفاده می ماند پودر گوشت قابل استفاده برای دام و طیور می باشد و با مشخصات مختلفی تولید می شود که هرچه میزان پروتئین محصول بیشتر باشد محصول قیمت بالاتری نیز دارد.

بازرگانی اریس با فروش پودر گوشت به صورت عمده و ارسال به شهر مورد نظر خریداران کار مشتریان را در امر خرید آسان نموده است شما می توانید برای خرید پودر گوشت با درصد پروتئین مورد نظر از طریق راههای ارتباطی زیر با ما در تماس باشید

برای خرید انواع پودر گوشت با بازرگانی اریس در تماس باشید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *