خرید به صرفه ی یونجه

خرید به صرفه ی یونجه

خرید به صرفه ی یونجه

علوفه ذرت یا یونجه، کدام یک برای تغذیه حیوانات و دام ها مناسب است؟ ارزش غذایی علوفه ذرت یا یونجه برای حیوانات مناسب و از لحاظ هزینه با صرفه است؟ در این مقاله به سوال های مطرح شده خواهیم پرداخت.

یونجه از جمله محصولاتی است که طرفداران بسیاری در میان دامداران دارد .و از همین جهت یونجه در نقاط مختلف کشور در حال کشت می باشد . و صادرات واردات این محصول نیز رشد بسیاری در این سال ها داشته‌است.

فواید یونجه

۱_جوانه یونجه کلسترول بالا را کاهش می دهد.

۲_از عفونت دستگاه ادراری جلوگیری می کند.

۳_جوانه یونجه سنگ کلیه را درمان می کند.

۴_خطر ابتلا به سرطان را کاهش می دهد.

۵_جوانه یونجه خونریزی را بند می آورد.

۶_خطر ابتلا به بیماری های قلبی را کاهش می دهد.

۷_سیستم ایمنی بدن را تقویت می کند.

خرید به صرفه ی یونجه

کشت یونجه

از یونجه با اسم Medicago sativa تحت عنوان ملکه نباتات علوفه ای یاد می شود. این محصول حدود ۳۳ میلیون هکتار از مزارع تحت کشت جهان را به خود اختصاص داده است. در کشور نیز سطح زیر کشت یونجه به بیشتر از ۴۴۹۰۰۰۰ تن می رسد.

از استان همدان با شرایط آب و هوایی خاصی که دارد با دارا بودن بیش از ۵ و نیم میلیون واحد دامی به عنوان یکی از قطب های اصلی دامپروری کشور نام برده می شود. شرایط اقلیمی مناسب همدان این منطقه را به یکی از مستعد ترین بخش های کشور جهت کشت یونجه تبدیل کرده به نوعی که امروزه چیزی حدود ۳۹۵۵۴ هکتار از مزارع این منطقه به کشت یونجه اختصاص داده شده است.

میزان تولید علوفه خشک این استان نزدیک به ۴۶۱۲۱۸ تن در سال بوده که از این حیث مقام ششم را در کشور به خود اختصاص داده است. میانگین عملکرد این استان به بیش از ۱۰ تن علوفه ی خشک در هکتار می رسد.

خرید به صرفه یونجه

امروزه خرید یونجه از مهم ترین دغدغه های دامداران می باشد ،در خرید یونجه باید به درجه یک بودن و سالم بودن آن دقت شود ،شرکت اریس از جمله شرکت هاییست که در این زمینه فعالیت می کند ،وسالانه با عرضه و فروش محصولات با کیفیت دامی رضایت مشتریان بسیاری را کسب کرده است.

خرید از شرکت اریس

برای خرید یونجه دامی به صرفه می توانید.‌ از طریق شرکت بازرگانی اریس که دارای سابقه چندین ساله زمینه فروش محصولات دامی می باشد.

برای خرید می توانید‌ ،هم از طریق شماره تلفن های موجود در سایت و هم به صورت آنلاین سفارش خود را ثبت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *