تفاله جو تضمینی در خوراک دام و طیور

تفاله جو تضمینی در خوراک دام و طیور


تفاله جو گزینه خوبی برای دام و طیور است؟ آیا شناختی نسبت به این محصول دارید؟ آیا از واردات تفاله جو اطلاعی دارید؟ میزان استفاده تفاله جو در خوراک دام و طیور چقدر است؟ مصرف این محصول به چه روش های می باشد؟

تفاله جو تضمینی
مجموعه بازرگانی اریس یکی از شرکت های معتبر در زمینه خرید، فروش انواع محصولات دامی و غلات فعالیت ویژه ای می کند و توانسته است رضایت مشتریان را جلب کند و شما مشتریان عزیز می توانید هر محصول دامی که در نظر دارید سفارش دهید تا در کمترین زمان محصول با کیفیت را دریافت کنید. فروش این محصول در بازار های تجاری باعث شده که تولیدات با قیمت های ارزان تری در اختیار مراکز پرورش دام و طیورقرار گرفته باشد. تفاله جو باکیفیت و تضمینی را از مجموعه ما تهیه کنید.
جو محصول فرعی می باشد که یکی از مهمترین غلات در خوراک دام و طیور می باشد و دارای خواص غذایی و ارزش غذایی بسیار زیادی دارد .

تفاله جو
تفاله جو فرآوری شده از محصول جو می باشد و از ارزش غذایی بالایی برخودار است . این محصول به دلیل خوش خوراک بودن ، اشتهای دام را افزایش می دهد و باعث افزایش وزن دام می شود و به دلیل وارداتی بودن ، دامداران هزینه بالایی پرداخت می کنند. تفاله جو به نام مالت جو در بازار معرفی شده است .

خواص تفاله جو بسته بندی
۱)ماده خشک صد در صد
۲)دارای انرژی متابولیسمی بالا
۳)کاهش قیمت جیره غذایی
۴)جایگزین مناسب ذرت علوفه ای

ثبت سفارش تفاله جودامی
برای اطلاعات موجودی و لیست قیمت می توانید در کانال تلگرامی و یا پیج اینستاگرامی ما را دنبال کنید . همکاران مجموعه ما از روز شنبه الی پنجشنبه کاملا به صورت فعال پاسخگویی تمام سوالات شما مشتریان عزیزمان هستند. برای ثبت سفارش با شماره های درج شده در سایت با کارشناسان بخش فروش مادر ارتباط باشید . با تشکر از همراهیتان.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *