پخش تفاله آلبالو در خوراک دام

پخش تفاله آلبالو در خوراک دام

پخش تفاله آلبالو در خوراک دام در چه مراکزی انجام می گیرد؟

پخش تفاله آلبالو در خوراک دام و طیور به چه صورت شکل می گیرد؟ اهمیت تفاله آلبالو در خوراک دام چیست؟ آیا شناختی نسبت به تفاله آلبالو دارید؟ از قیمت روز این محصول اطلاعی دارید؟ شرکت بازرگانی اریس در زمینه فروش غلات دامی و سایر محصولات دامی فعالیت می کند.

تفاله آلبالو

تفاله آلبالو به دلیل خشکی ، محصولی عاری از هر گونه میکروب بسیار سالم می باشد. این محصول از کارخانه های آبمیوه گیری آن را تولید می کنند که به صورت مرطوب تشکیل می شود.

مزیت های تفاله آلبالو در خوراک دام

•کاهش هزینه ها

•تامین فیبر

•تامین انرژی 

•بهبود عملکرد دستگاه گوارش

تحقیقات نشان داده است که تفاله آلبالو می تواند موجب ارتقای کیفیت در جیره دام گردد. به دلیل خوش خوراکی می تواند اشتهای دام را افزایش دهد و باعث وزن گیری دام می شود.

استفاده از ضایعات کارخانه ها مختلف کمک می کند در حفظ محیط زیست و در تامین جیره های  غذایی دام و طیور نیز می تواند موثر باشد.

تفاله آلبالو را میتوان جایگزین چه محصولاتی قرار داد؟

به دلیل بالا بودن نرخ تهیه خوراک های دانه ای وارداتی مانند : گندم ، جو و ذرت نیاز به افزودن تفاله به جیره احساس می گردد. از این رو گزینه های متنوعی برای افزودن به جیره در نظر گرفته می شود و تفاله ها به عنوان خوراک ارزان و مغذی برای افزودن به جیره انتخاب می شود. چون در کشور ما باغ های زیادی زیر کشت آلبالو قرار دارند. به همین علت تولید این محصول بالا است. و نیز کارخانه های متعددی برای فراوری  این محصول ایجاد شده اند.

این محصول جایگزین بخشی از سویا و رنگ دانه های طیور است. با توجه به قیمت تفاله آلبالو و خصوصا قیمت رنگ دانه این موضوع می تواند کاهش محسوسی در هزینه های دامداری به همراه داشته است.

خرید اینترنتی تفاله آلبالو 

برای اطلاع از موجودی و قیمت روز با عضویت در کانال تلگرامی و یا پیج اینستا گرامی ما در ارتباط باشید. 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *