ویژگی های جوش شیرین در خوراک دام و طیور

ویژگی های جوش شیرین در خوراک دام و طیور

ویژگی های جوش شیرین در خوراک دام و طیور چیست؟ آیا شناختی نسبت به جوش شیرین دارید؟ واردات این محصول به چه سطحی رسیده است؟ آیا از قیما روز این محصول اطلاعی دارید؟

جوش شیرین

ویژگی های جوش شیرین

جوش شیرین یکی از محصولات مهم در خوراک دام و طیور می باشد‌. این محصول توسط اسید ها تجزیه می شود و با خنثی سازی اسید ها، گاز کربن دی اکسید آزاد می کند. جوش شیرین یک ترکیب شیمیایی با کاربرد های ویژه ای در تغذیه دام و طیور از اهمیت بالایی برخوردار است. این محصول اگرچه خاصیت بازی دارد ولی دارای خاصیت بافری مناسبی است و با جلوگیری تغییرات شدید pH به حفظ تعادل اسید باز بدن جانداران دام و طیور کمک می کند.

مصرف جوش شیرین برای طیور گوشتی:
•پیشگیری از بیماری آسیتدر طیور
•بهبود رشد و افزایش ضریب تبدیل
•کاهش تاثیرات منفی استرس گرمایی

جوش شیرین در گاو های شیری:
این محصول در جیره گاو های شیری به عنوان منبع بی کربنات مورد استفاده قرار می گیرد و به عنوان منبع تامین سدیم بدون کلرید در جیره طیور نیز استفاده می کنند.

ویژگی های جوش شیرین برای طیور تخم گذار
۱)بهبود کیفیت
۲)کاهش اثرات منفی استرس گرمایی
۳)افزایش ضخامت پوسته تخم مرغ

نحوه خرید جوش شیرین
شرکت بازرگانی اریس با سال ها تجربه درخشان در زمینه فروش محصولات دامی و غلات فعالیت ویژه ای می کند و توانسته است رضایت مشتری را جلب کند ، شما مشتریان عزیز می توانید محصول مورد نیاز خود را سفارش و در کمترین زمان محصول را دریافت کنید. برای ثبت سفارش با شماره های که در سایت می باشد در ارتباط باشید و برای اطلاع از لیست قیمت و موجودی با عضویت در کانال تلگرامی و یا پیج اینستاگرامی ما را دنبال کنید. همکاران ما از روز شنبه تا پنجشنبه کاملا به صورت فعال پاسخگویی تمام سوالات شما مشتریان عزیزمان هستند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *