واردات تفاله سیب در سال ۹۹

واردات تفاله سیب در سال ۹۹

واردات تفاله سیب در سال ۹۹ با چه قیمتی انجام می گیرد؟

واردات تفاله سیب در سال ۹۹ به چه سطحی رسیده است؟ آیا از قیمت روز این محصول اطلاعی دارید؟ آیا شناختی نسبت به این محصول دارید؟ در چه زمانی از تفاله سیب برای دام ها استفاده نکنیم؟ انواع تفاله سیب درختی که در بازار عرضه می شود؟پخش تفاله سیب در خوراک دام به چه صورت است؟

تفاله سیب

دامداران برای اینکه از این مواد غذایی نسبت به پروتئین ها و مواد معدنی  استفاده کنند؛ آن را با مواد غذایی دام ها مانند تفاله چغندر قند  یا علوفه ها  ترکیب می کنند تا کمبود آن توسط دیگر مواد غذایی جبران شود. این محصول درختی، یکی از تفاله ها و غذاهای خوش خوراک دام ها محسوب می شود. تفاله سیب یکی از مهم ترین غلات و مواد غذایی است که به دلیل طعم خوبی که دارد برای خوراک دام بسیار موثر است.

مزایای تفاله سیب در خوراک دام

•قیمت مناسبی دارد

•مواد مغذی بالای است

•تامین کننده فیبر برای خوراک دام

•کمک به گوارش دام

انواع تفاله سیب در خوراک دام

تفاله سیب خشک

•تفاله سیب مرطوب که نسبت به تفاله سیب خشک قیمت بالاتری دارد.

•تفاله سیب که با تراشه های چوب ترکیب شده و ارزش غذایی پایینی دارد.

اطلاعات مهم در مورد تفاله سیب

یک نکته ای مهم است که باید بدانید: درون سیب ماده ای به نام پکتین وجود دارد. و نوعی کربوهیدارت است که معده ی دام های کوچک نمی توانند این ماده را به خوبی هضم کنند.

برای ثبت سفارش با مشاورین ما در ارتباط باشید. برای اطلاعات لیست قیمت و لیست موجودی می توانید در کانال تلگرامی و یا پیج اینستاگرامی ما را دنبال کنید. برای ثبت سفارش با شماره های درج شده در سایت با ما در ارتباط باشید. هر محصول دامی که در نظر دارید سفارش دهید تا در کمترین زمان برایتان ارسال شود.

پیج اینستاگرامی : @eristrade

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *