قیمت کاه گندم در اردیبهشت ماه ۱۴۰۰

قیمت کاه گندم در اردیبهشت ماه ۱۴۰۰

قیمت کاه گندم در اردیبهشت ماه ۱۴۰۰ چقدر است؟ آیا شناختی نسبت به این محصول دارید؟ اهمیت کاه گندم در خوراک دام چیست؟ واردات کاه گندم در سال گذشته به چه میزان رسیده است؟ فواید کاه گندم در خوراک دام چیست؟

کاه گندم

قیمت کاه گندم
شرکت بازرگانی اریس در حوزه فروش محصولات دامی و غلات فعالیت ویژه ای می کند شما مشتریان عزیز می توانید محصول مورد نیاز خود را سفارش و در کمترین زمان محصول را دریافت کنید.

کاه دامی
کاه یکی از خوراک های پر کاربرد در خوراک دام می باشد، انواع کاه به عنوان علوفه و تامین کننده فیبر در جیره به کار می رود.
کاه ساقه و پوسته ای است که اطراف دانه های غلات مانند: جو و گندم را می پوشانند و به این محصول را کاملا خرد می کنند و کاه یکی از محصولات جانبی کشاورزی محسوب می شود. و به جاهایی که کاه در آن جا ذخیره و یا نگهداری می شود کاهدان می گویند.
فروش کاه به صورت فله ای و بسته بندی محکم با بهترین قیمت کاه از شرکت بازرگانی ما خرید کنید.

کاربرد های مهم کاه
۱)کاه پوششی برای خاک در فصل بارش
۲)به عنوان آرماتور در ساخت بناهای کاه گلی
۳)به عنوان ماده کربنی در تهیه کمپوست و..

امروزه نیز کاه حاصل از کمباین ها نیز به منظور تامین بخشی از جیره مورد استفاده قرار می گیرد. کاه در فصل گرم از مزارع و در فصل سرد از انبار ها بارگیری می شود.

ثبت سفارش کاه گندم به صورت آنلاین
برای اطلاع از موجودی و لیست قیمت با عضویت در کانال تلگرامی و یا پیج اینستاگرامی ما را دنبال کنید و یا با شماره های ثبت شده در سایت با کارشناسان بخش فروش ما در ارتباط باشید و همکاران مجموعه ما همه روزه پاسخگویی تمام سوالات شما مشتریان عزیزمان هستند با تشکر از همراهیتان.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *