قیمت ملاس نیشکر در اردیبهشت ماه ۱۴۰۰

قیمت ملاس نیشکر در اردیبهشت ماه ۱۴۰۰

قیمت ملاس نیشکر در اردیبهشت ماه ۱۴۰۰ چقدر است؟ آیا شناختی نسبت به این محصول دارید؟ ارزش غذایی ملاس نیشکر در خوراک دام چیست؟ فواید این محصول بر دام چیست؟

ملاس نیشکر

قیمت ملاس نیشکر
شرکت بازرگانی اریس در زمینه فروش محصولات دامی و غلات فعالیت می کند و شما مشتریان عزیزمان می توانید محصول مورد نیاز خود را ثبت و در کمترین زمان محصول را دریافت کنید. قیمت روز خرید و فروش عمده این محصول از سایت ما دریافت کنید، ملاس نیشکر کاربرد های مفیدی برای دام دارد ، از این محصول در داروسازی و تولید خوراک دام استفاده می کنند و همچنین ترکیباتی که در آن وجود دارد در خمیرسازی هم استفاده می کنند.

ملاس
محصولی تیره رنگ و غلیظ چسبناک، که در فرآیند تولید شکر از نیشکر و یا چغندر قند تشکیل می شود که ملاس می گویند. مصرف ملاس در خوراک دام به چه شکل هایی صورت می گیرد؟ مخلوط ملاس که به شکل پلت است، می توان به صورت مستقیم در جیره دام استفاده کرد و مصرف آن به صورت روزانه بیشتر شود. مخلوط ملاس به صورت ترکیبی با سبوس گندم نیز می توان در خوراک دام استفاده کرد.

ملاس

انواع ملاس دامی
۱)ملاس کارخانجات چغندر قند.
۲)ملاس کارخانه هایی که قند گیری از ملاس دارند.
۳)ملاس تصفیه خانه هایی که شکر خام نیشکر را به شکر سفید یا قند تبدیل می کنند.
۴)ملاس کارخانجات نیشکری که شکر خام تولید می کنند.

آنالیز های ملاس نیشکر
•خاکستر ۸ درصد
•ساکاروز ۴۰ درصد
•بریکس ۸۵ درصد

نحوه خرید ملاس نیشکر
برای ثبت سفارش با شماره های سایت با کارشناسان بخش فروش ما در ارتباط باشید و برای اطلاع از موجودی و لیست قیمت با عضویت در کانال تلگرامی و یا پیج اینستاگرامی ما را دنبال کنید و همکاران مجموعه ما همه روزه پاسخگویی تمام سوالات شما مشتریان عزیزمان هستند با تشکر از همراهیتان.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *