قیمت روز فروش سبوس برنج دامی

قیمت روز فروش سبوس برنج دامی


قیمت روز فروش سبوس برنج دامی را می دانید ؟ سبوس برنج دامی چگونه تولید می شود ؟ سالانه چه میزان از این محصول در حوزه خوراک دام و طیور اسفاده می شود ؟ شرکت بارگانی اریس فعال در حوزه فروش غلات دامی با کیفیت ترین نوع سبوس برنج را در اختیار فعالان صنعت دامپروری و مرغداری ها قرار می دهد .


قیمت روز فروش سبوس برنج
سبوس برنج محصول فرعی است که از فراوری برنج بدست می آید . این محصول غالبا از لایه سبوس ، پوسته برنج ، جوانه برنج و برنج شکسته بدست می آید . از کشور های تولید کننده سبوس برنج می توان به هندوستان ، پاکستان و ایران اشاره کرد . سبوس برنج از نظر پروتئین ، چربی ، فیبر و انرژی مشابه جو دو سر می باشد .

دستورالعمل استفاده از سبوس برنج در خوراک دام و طیور ؛
با افزایش قیمت غلات دامی همچون سبوس گندم و جو ، دامداران کشور روی به استفاده از سبوس برنج اورده اند . مهم ترین مزیت این محصول در مقایسه با انواع غلات دیگر قیمت بسیار مناسب آن است به طوری که قیمت سبوس برنج یک سوم سایر غلات دامی است .
سبوس برنج را می توان به عنوان بخشی از رژیم غذایی متعادل به خوک ، مرغ ، گاو ، گوسفند و اسب داد . میزان گنجاندن در رژیم های غذایی پایان دهنده خوک ، بره و گوساله به دلیل محتوای روغن محدود است در صورت بیش از 30 درصد رژیم ممکن است باعث ایجاد چربی نرم شود.

استفاده از سبوس برنج در جیره خوراک دام باعث تنوع مواد مغذی که سبب بهبود کیفیت جیره و همچنین افزایش خوش خوراکی آن خواهد شد.

ثبت سفارش

بازرگانی اریس سالانه میزان قابل توجهی از سبوس برنج را به سراسر کشور ارسال می نماید و رضایت مشتریان را اولویت کار خود قرار داده است .
جهت ثبت سفارشات خود با مشاوریت قیمت فروش این مجموعه در ارتباط باشید . با تشکر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *