قیمت خرید گندم شکسته دامی تهران

قیمت خرید گندم شکسته دامی تهران

گندم شکسته در حال حاضر محصولی شده است که خریداران زیادی خواهان خریدش هستند . گندم شکسته که خوراکی برای دام و طیور است در تهران و شهر های دیگر موجود بوده و با قیمت مناسب به فروش می رسد.

گندم شکسته چیست؟

گندم شکسته را از طریق کارخانه هایی که با ما قرارداد دارند برای خریداران بارگیری و ارسال می کنیم .خریدارانی که قصد خرید گندم شکسته دارند باید توجه کنند که گندم شکسته ای که ما برای شما ارسال می کنیم تضمین شده است و دارای کیفیت مناسبی که دارای انرژی خوبی برای دام و طیور است . گندم شکسته جیره ای مناسب است که جایگزین مناسبی برای جو می باشد .گندم شکسته در مقابل خود گندم بسیار ارزان است ولی از لحاظ انرژی توانایی برابری با گندم را ندارد ولی باز هم میشه گفت که به اندازه کافی انرژی دارد که بتواند انرژی دام و طیور شما را تامین کند.

گندم شکسته تهران

گندم شکسته ای که ما نسبت به بقیه گندم شکسته ها ترجیح می دهیم ،گندم شکسته تهران می باشد. البته ناگفته نماند گندم شکسته علاوه بر تهران از شهر های اصفهان ،کرج قابل ارسال است. تمامی محصولات ما از جمله گندم شکسته فوری بار بوده و در بیشتر موارد ما از طریق کانال تلگرامی اطلاع رسانی می کنیم پس دوستان توجه کنید که این محصول به دلیل مرغوبیتش فروش زیادی دارد پس کسانی که قصد خرید دارن باید اول هفته با ما تماس بگیرنند تا ما سفارش را برایشان ثبت کنیم.

خرید گندم شکسته از ما

خریداران عزیز برای خرید گندم شکسته می توانید با کارشناسان ما در دفتر فروش تماس بگیرید. ما در سریعترین زمان ممکن به سفارش شما رسیدگی می کنیم. دوستان برای اطلاع از آخرین موجودی ها در کانال رسمی تلگرامی ما عضو شوید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *