قیمت خرید کنجاله کلزا

قیمت خرید کنجاله کلزا


بعد از روغن کشی از دانه های کلزا قسمت جامدی از آن باقی می ماند که کنجاله کلزا نامیده می شود. کنجاله کلزا دارای پروتئین است که به عنوان مکمل پروتئینی در جیره غذایی مرغان تخمگذار و تغذیه دام و طیور استفاده میشود و همچنین کنجاله کلزا در جیره مرغان تخمگذار باعث کاهش مقدار مصرف خوراکی شده و بر اندازه تخم مرغ تاثیر می گذارد.

فروش کنجاله کلزا

در کشور ما با رشد روز افزون دامداری ها و مرغداری ها همچنین پرورش ماهی ، باعث شده تا تولید کنندگان دست به کار شده و تولیدات خود را افزایش دهند. در زمینه تولید،تولید کنجاله کلزا نیز افزایش یافته و ما هم در تلاش هستیم تا بهترین کنجاله کلزا را برای شما مشتریان فراهم کنیم.

شرکت بازرگانی اریس با سابقه ی چندین ساله در زمینه فروش غلات به ویژه کنجاله کلزا برای دام و طیور در خدمت تمام مشتریان عزیز می باشد.

قیمت کنجاله کلزا

قیمت کنجاله کلزا در حال حاضر برای مشتریان ما قابل قبول می باشد .ما در تلاش هستیم که بهترین و با کیفیت ترین کنجاله کلزا که دارای قیمت معقولی است را برای شما مشتری عزیز فراهم آوریم.

برای خرید کنجاله کلزا با همکاران ما در واحد فروش تماس بگیرید و برای اطلاع از آخرین قیمت ها،کانال ما را در تلگرام و اینستاگرام دنبال کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *