قیمت خرید کنجاله سویا

قیمت خرید کنجاله سویا

خرید کنجاله سویا برای جیره غذایی دام و طیور وآبزیان دارای قیمت مطلوبی بوده که با توجه به توسعه کشور در حوضه روابط بین الملل، واردات این محصول با قیمت مناسب برای مشتریان به صرفه می باشد و همچنین به دلیل گسترش کشت سویا در داخل کشور نیز نیاز مشتریان کنجاله سویا به خوبی برطرف می شود.

کنجاله سویا چیست؟

کنجاله سویا منبع مناسبی برای تغذیه دام و طیور می باشد که دارای پروتئین مناسبی است. کنجاله سویا در واقع باقیمانده ی دانه های روغنی است که پس از روغن کشی از آنها به صورت جامد به دست می آید. در حال حاضر کنجاله سویا در مصارف خوراک دام و طیور و آبزیان در جایگاه بالایی قرار دارد بطوری که اگر بازار با کمبود کنجاله سویا مواجه شود بازاره اجناس پروتئینی مثل گوشت را به شدت تحت تاثیر قرار می دهد. کنجاله سویا همانند کنجاله کلزا و کنجاله پنبه برای دام و طیور بسیار مقوی می باشد به طوری که به رشد مناسب دام طیور و آبزیان تاثیر مستقیم می گذارد.

خرید کنجاله سویا

کنجاله سویا در کیفیت بی نظیر بوده و مشتریان خاص خود را دارد ، از اکثر نقاط کشور برای خرید کنجاله سویا با ما در ارتباط هستند. شرکت بازرگانی اریس توانایی فروش کنجاله سویا را به تمام نقاط کشور با قیمت مناسب را دارد.

برای خرید کنجاله سویا با دفتر فروش تماس بگیرید و برای اطلاع از آخرین قیمت ها در کانال تلگرامی واینستاگرام ما عضو شوید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *