قیمت تفاله سیب در فروردین ماه ۱۴۰۰

قیمت تفاله سیب در فروردین ماه ۱۴۰۰

قیمت تفاله سیب در فروردین ماه ۱۴۰۰ چقدر بوده است؟ فواید تفاله سیب در خوراک دام چیست؟ آیا شناختی نسبت به این محصول دارید؟ ارزش غذایی تفاله سیب چیست ؟ شناختی نسبت به این محصول دارید؟

⚡️تفاله سیب✨

تفاله سیب روز به روز در حال افزایش است ، از این رو فروش تفاله سیب توسط شرکت ها، سایت ها و مراکز مختلفی انجام می گیرد.‌ پیشنهاد ما برای شما، قبل از خرید تفاله سیب نسبت به شرکت و فروشنده اطمینان حاصل کنید و بعد محصول خود را سفارش دهید.‌ یکی از روش های خوب، خرید تفاله دامی ، خرید به صورت آنلاین و اینترنتی است. شرکت بازرگانی اریس سالانه میزان قابل توجهی از تفاله ها را به سراسر کشور ارسال می کنند.

تفاله سیب
این محصول و انواع دیگر تفاله ها به دامدار و مرغدار کمک می کند تا ضمن حفظ کیفیت جیره هزینه های تامین خوراک خود را کاهش دهد.

خواص تفاله سیب
•مواد مغذی باارزش
•پروتئین بالا
•خوش خوراکی

تفاله سیب یکی از مهم ترین مواد غذایی است که به دلیل طعم خوبی که دارد برای دام ها بسیار مناسب است فقط مشکل این تفاله ، کمبود پروتئین آن است و دامداران برای اینکه این مشکل را حل کنند آن را با دیگر مواد غذایی دام ها مانند علوفه ها و یا تفاله چغندر قند ترکیب می کنند تا به حد ممکن برسد.

خرید تفاله سیب
برای ثبت سفارش با شماره های ثبت شده در سایت با کارشناسان بخش فروش ما در ارتباط باشید و برای اطلاع از موجودی و قیمت روز با عضویت در کانال تلگرامی و یا پیج اینستاگرامی ما را دنبال کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *