فروش یونجه در بازرگانی اریس

یکی از علوفه های مهم در تغذیه دام یونجه می باشد که دارای ارزش غذایی بالایی می باشد. دامداران این محصول را بهترین خوراک برای دام می دانند چرا که قادر است بیشترین نیازهای غذایی دام ها را تامین نماید و نقش اساسی در رشد و سلامت دام را دارد.

یونجه و نقش آن در تغذیه دام

نشخوارکنندگان ویژگی های فوق العاده ای دارند، توانایی تبدیل خوراک هایی نظیر علوفه خشک شده، مواد الیافی و محصولات فرعی صنعتی که به طور معمول برای انسان قابل استفاده نیستند به خوراک هایی نظیر شیر و گوشت که مورد مصرف انسان قرار می گیرند، یکی از این ویژگی ها است.  این ویژگی حاصل تجزیه شدن مواد غذایی با استفاده از میکروب های موجود در پیش معده ی این نشخوارکنندگان و بهره گیری آنها از محصولات نهایی به منظور اعمال فیزیولوژیک آن است، که در آخر محصولات پروتئینی مورد مصرف انسان را به وجود می آورد.با نگاهی به جیره غذایی دام ها می توان دریافت که گیاهان علوفه ای به لحاظ اقتصادی و فیزیولوژیکی بخش اعظم را شامل شده به نوعی که شصت تا هفتاد درصد از ماده خشک دریافتی را تامین می نمایند. یکی از مواد لازم در جیره دام ها، فیبر می باشد که برای صحیح کار کردن شکمبه نیاز است. بر این اساس اهمیت یونجه به عنوان مرغوب ترین و مناسب ترین گیاه علوفه ای برای دسته ی نشخوار کنندگان مشخص می گردد.

بازرگان اریس با فروش انواع محصولات خوراک دام و طیور به صورت عمده و با نازلترین قیمت و ارسال بار برای مشتریان در شهر مورد نظر، در خدمت مشتریان عزیز می باشد شما می توانید برای تهیه محصول مورد نیاز خود از طریق راههای ارتباطی زیر با شرکت ما در تماس بوده و پاسخ سوالات خود اعم از قیمت، شرایط فروش و زمان بارگیری را دریافت نمایند.

برای خرید انواع محصولات خوراک دام با شرکت اریس در ارتباط باشید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *