فروش پوسته ذرت در تیر ماه ۱۴۰۰

فروش پوسته ذرت در تیر ماه ۱۴۰۰

فروش پوسته ذرت در تیر ماه ۱۴۰۰ به سطحی رسیده است؟ آیا پوسته ذرت گزینه خوبی برای دام است؟ شناختی نسبت به این محصول دارید؟ آیا از واردات پوسته ذرت اطلاعی دارید؟ قیمت پوسته ذرت به چه میزان رسیده است؟

فروش پوسته ذرت
شرکت بازرگانی اریس با سال ها تجربه درخشان در زمینه خرید و فروش انواع محصولات دامی و غلات فعالیت ویژه ای می کند و توانسته است رضایت مشتریان را جلب کند و شما مشتریان عزیز می توانید پوسته ذرت را با تناژ های بالا و یا به صورت عمده سفارش دهید تا در کمترین زمان محصول را دریافت کنید.
پوسته ذرت به دلیل جذب بالایی کلسیم سبب استحکام استخوان ها شده و تاثیر بسزایی بر حجم روده و تنظیم فلور میکروبی روده می شود.

پوسته ذرت
این محصول شامل ۱۰-۱۲ درصد پروتئین دارد که پس از فرآوری این میزان به ۲۰ درصد پروتئین افزایش می یابد. پوسته ذرت به دلیل طعم خوبی که دارد از ارزش غذایی بالاتری برخودار است و طرفداران زیادی دارد.

مقدار مصرف پوسته ذرت در جیره غذایی
۱)گاو های شیری ۱۰ تا ۳۰ درصد
۲)گوساله های کمتر از یک سال از ۱۰ تا ۲۰ درصد
۳)طیور گوشتی ۲ تا ۱۰ درصد
۴)طیور تخم گذار ۵ تا ۱۰ درصد

نحوه خرید پوسته ذرت
بهترین روش ما برای شما مشتریان عزیز خرید آنلاین می باشد . برای اطلاعات لیست موجودی و لیست قیمت می توانید کانال تلگرامی و یا پیج اینستاگرامی ما را دنبال کنید. همکاران بخش آنلاین ما همه روزه کاملا به صورت فعال پاسخگویی تک تک سوالات شما مشتریان عزیز هستند و می توانید از مشاوره رایگان محصولات ما بهره ببرید. برای ثبت سفارش همین حالا با شماره هایی که در وب سایت مشاهده می کنید تماس حاصل فرمایید. بهترین محصول را از مجموعه ما خریداری کنید و بارگیری محصول ها فوری می باشد. با تشکر از همراهیتان.

ارسال_به_سراسر_نقاط_ایران

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *