فروش ذرت خارجی در خوراک دام

فروش ذرت خارجی در خوراک دام

فروش ذرت خارجی در خوراک دام در چه فصولی از سال رواج میابد؟

فروش ذرت خارجی در خوراک دام به چه سطحی رسیده است؟ دامداران و فروشندگان نهاده های دامی را چگونه می توانند با قیمت دولتی این محصول را خرید کنند؟ اهمیت ذرت خارجی در خوراک دام و طیور چیست؟ آیا از واردات ذرت خارجی اطلاعی دارید؟

فروش ذرت خارجی
ذرت یکی از نهاده های مهم در خوراک دام و طیور می باشد و از ارزش غذایی بالایی برخودار است و کاربرد های زیادی دارد؛ ذرت خارجی اکثرا از کشور های اوکراین، روسیه، برزیل وارد کشور می شود به دلیل جوابگو نبودن کشت ذرت در داخل از این منابع برای خوراک دام استفاده می کنند.

انواع ذرت دامی
•ذرت
داخلی
•ذرت خارجی

ذرت داخلی
ذرت های داخلی نیز به صورت تقسیم بندی برداشت می شود و به عنوان سیلو به فروش می رسد. قیمت ذرت داخلی از ذرت خارجی بیشتر است و از کیفیت بالاتری در خوراک دام و طیور برخودار است ولی در تهیه جیره جیره غذایی دام هر دو ویژگی های خاصی دارد که مورد استفاده قرار می گیرند.
بهترین زمان برای کشت ذرت داخلی
کشت ذرت داخلی در مناطق خشک و نیمه خشک انجام می گیرد و نیز به صورت آبیاری انجام پذیر است. ذرت برای کشت به آب فراوانی نیاز دارد زیرا ساقه های آن از نوع آوندی می باشد.

ویژگی های ذرت خارجی
۱)درشت بودن دانه های ذرت
۲)دارای رطوبت زیر ۱۰ درصد
۳)بدون مواد اضافی بودن در بار
۴)زرد بودن دانه و هیچ گونه سیاهی در انتهای ساقه

اطلاعات فروش ذرت خارجی
شرکت بازرگانی اریس با سال ها تجربه در زمینه خرید ، فروش و تجارت محصولات دامی و غلات فعالیت ویژه ای می کند و توانسته است رضایت مشتری را جلب کند و شما مشتریان عزیز می توانید محصول مورد نیاز خود را سفارش و در کمترین زمان محصول را دریافت کنید.
برای اطلاع از موجودی و لیست قیمت هر روز می توانید در کانال تلگرامی و یا پیج اینستاگرامی ما را دنبال کنید، همکاران مجموعه ما از روز شنبه الی پنجشنبه کاملا به صورت فعال پاسخگویی تمامی سوالات شما مشتریان عزیزمان هستند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *