فروش خرده ذرت در بازرگانی اریس

فروش خرده ذرت در بازرگانی اریس با چه تناژی انجام می شود؟

فروش خرده ذرت در بازرگانی اریس با چه قیمتی می باشد؟

نقش ذرت در خوراک

ذرت یکی از محصولات کشاورزی پرخاصیت می باشد. موارد استفاده از این محصول مفید بسیار زیاد می باشد. این محصول علاوه بر نشاسته دارای مواد مغذی دیگری مانند پروتئینی، چربی و ویتامین و املاح نیز می باشد. نقش اصلی ذرت تامین نمودن انرژی مورد نیاز دامهاست. علاوه بر خود ذرت فرآورده های آن نیز بسیار مورد استقبال است. ذرت انواع مختلفی دارد. از جمله ذرت انسانی و ذرت دامی. سالانه هکتارها زمین زیر کشت ذرت انسانی و دامی قرار می گیرد.

خرده ذرت چیست ؟

خرده ذرت نوع شکسته شده و یا خرد شده ذرت می باشد. این محصول از فرآورده های ذرت است. این محصول از لحاظ شکل ظاهری به کیفیت ذرت درسته نیست. اما ارزش غذایی آن در سطح همان ذرت می باشد. خرده ذرت قیمت پایین تری نیز نسبت به ذرت دارد. استفاده از خرده ذرت هزینه نهایی جیره را کاهش می دهد. یکی از راههای پایین آوردن هزینه نهایی جیره استفاده از محصولات ارزان قیمت است. خرده ذرت یکی از محصولاتی است که در حین داشتن ارزش غذایی بالا قیمت به صرفه تری نیز دارد.

فواید استفاده از خرده ذرت برای دام و طیور

وجود رنگدانه های زرد و نارنجی در ذرت خواص فراوانی برای طیور دارد. این رنگدانه ها با نام گزانتوفیل کاروتن شناخته می شوند. مصرف خرده ذرت رنگدانه های مورد نیاز برای بدن دام و طیور را تامین می نماید. همچنین موجب کیفیت بیشتر زرده تخم مرغ ها می شود. بهتر است بیشتر برای دامهای پرواری استفاده گردد. زیرا سازگاری خرده ذرت با معده دامهای پرواری بهتر صورت می گیرد.

در خرید خرده ذرت باید به چه نکاتی توجه کنیم؟

خرده ذرت چون به صورت شکسته شده می باشد مستعد آلودگی بیشتری است. این دانه ها ممکن است خاک آلود باشند. در صورتی که مقدار آن بیش از حد معقول نباشد تهدیدی برای فاسد شدگی محصول نمی باشد. اما وجود خاک بیش از حد از کیفیت محصول می کاهد. علاوه بر این سلامت حیوان را نیز به خطر می اندازد. کپک زدگی، تغییر رنگ، تغییر بو و غیره از علائم آلودگی شدید خرده ذرت می باشد. بهتر است

ذخیره کردن خرده ذرت در انبار

این محصول برای طولانی مدت ذخیره و انبار نگردد. در صورت انبار زدن می بایست انبار دارای امکانات تهویه هوا باشد. انبار باید خشک و حتی بدون رطوبت باشد.

فروش خرده ذرت در بازرگانی اریس

شرکت بازرگانی اریس با سالها تلاش، در زمینه فروش خوراک دام و طیور فعالیت دارد. این بازرگانی با ارائه انواع محصولات در خدمت مشتریان عزیز می باشد. شما می توانید برای تهیه محصول مورد نیاز خود از طریق این شرکت اقدام به خرید نمایید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *