طریقه نگهداری و خرید یونجه :

طریقه نگهداری و خرید یونجه :

طریقه نگهداری و خرید یونجه :


اطلاعات محصول


یونجه خالص که به طور طبیعی در مزارع ایران رشد می کند، آبگیری شده، خرد شده و فشرده شده به صورت پرس می باشد.
موارد موجود در یونجه:
پروتئین، مواد معدنی، لیپیدها، ویتامین‌ها، پرو ویتامین‌ها و چربی‌های غیراشباع چندگانه (امگا 3 و امگا 6)، علاوه بر شکر، اسید آلی و کاروتن را دارا می باشد.

طریقه نگهداری و خرید یونجه :

یونجه گلوله ای:

گلوله یونجه به دلیل ارزش غذایی بالایی که دارد، خوراک مناسبی برای گاوهای شیری، گوسفند و بز، اسب، شتر، خرگوش و سایر حیوانات دام است زیرا عملکرد آنها را بهبود می بخشد.

فواید قرص یونجه:


گلوله یونجه به دلیل محتوای پروتئین با کیفیت بالا و قابلیت هضم فیبر، جزء اصلی جیره غذایی است. برداشت یونجه در سنین اولیه رسیدن وکم آبی آن باعث می شود تا مواد مغذی قابل هضم گیاه سبز حفظ شود و در نتیجه مصرف غذایی علوفه افزایش یابد.

یونجه به عنوان خوراک دام:


تضمین وجود پروتئین بدون GMO در جیره غذایی
• تضمین علوفه ایمن و سالم، ضدعفونی شده در طول آبیاری
• عدم وجود کپک و تخمیر
• خوش طعم بودن و کیفیت یکنواخت در طول مدت زمان طولانی
• صرفه جویی در زمان و هزینه ها
• 100% خوراک قابل بهره برداری، 0% ضایعات

یونجه برای کدام دام ها مناسب است:


یونجه محصول علوفه ای است که در تغذیه همه انواع دام ها استفاده می شود: از جمله گاو شیری و گوشتی، گوسفند و بز، شتر و گاومیش، اسب، طیور، خرگوش و ماهی.

گلوله یونجه یا یونجه را می توان به عنوان یک غذای آماده همراه با سایر اجزای جیره دام استفاده کرد، یا خرد کرد و به عنوان یک ماده در خوراک دام ها مخلوط و اضافه کرد. مقدار مصرف روزانه حیوان مورد تغذیه به مرحله زندگی آن بستگی دارد و بر اساس محتوای کلی جیره مصرف می شود. برای نتایج بهتر در دام ها، توصیه می شود توصیه های دامپزشک را دنبال کنید.

نکات مهم مربوط به یونجه:


گلوله های یونجه به آلودگی گرد و غبار، خاک، چربی و روغن حساس هستند. بنابراین انبارها نباید حاوی باقیمانده محموله هایی مانند سنگ معدن، مواد معدنی، مواد شیمیایی، نمک، کود باشند.

یونجه نباید حاوی ذرات کربنیزه باشد. ماسه و خاک ارزش غذایی آن را کاهش می دهد.

خرید یونجه دامی:

خرید یونجه با کیفیت دغدغه هر روزه دامداران می باشد.از مهم ترین اصول مهم در خریداری یونجه برای دام ها ،کیفیت و درجه یک بودن آن می باشد. شرکت بازرگانی اریس با سابقه ای چندین ساله در عرضه و فروش محصولات دامی ،توانسته است.توجه مشتریان بسیاری را به خود جلب کند.برای خرید و اطلاع از آخرین قیمت ها با ما در تماس باشید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *